استانی 17:33 - 14 مهر 1401

مدیران برای جذب سرمایه گذاری در جویبار تلاش ویژه ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، کمال رستمعلی عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار بااشاره به اینکه برخی شعارهای داده شده در اغتشاشات بسیار مضحک و خنده دار بوده است، افزود: بسیاری از نسل جوانان ما اطلاعات درستی از وقایع و حماسه آفرینی شهدای ما ندارند، افزود: بخشی از فتنه‌ها، آشوب و اعتراضات امروز کشور ما به خاطر نارضایتی مردم بوده است و اگر کاری نمی‌توانیم به مردم ارائه کنیم حداقل احترام ارباب رجوع را داشته باشیم تا مردم از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی نداشته باشند.

فرماندار جویبار خطاب به دستگاه‌های اجرایی از آنان خواست دشمن شناس باشید و با ترفندها و حقه‌های دشمنان آشنا باشید. رستمعلی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در جذب سرمایه گذار و رشد توسعه اقتصادی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

عضو شورای اطلاع رسانی استان با اعلام اینکه تمام رسانه‌های معاند از مرگ دختر ایرانی با ایجاد یک عملیات رسانه‌ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند، گفت: مدیران باید برای مقابله با این جنگ رسانه‌ای به سواد رسانه‌ای توانمند شوند.

سینا قربانی با بیان اینکه ۲۴۰ شبکه در طول سال بر علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، افزود: اما بعد اتفاقات اخیر این شبکه‌های معاند تمام برنامه‌های خود را متوقف و تنها به موضوع تجمعات اعتراضی در ایران پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار شعار امسال هفته ناجا را پلیس در خدمت مردم و مردم حامی پلیس بیان کردو گفت؛ در اتفاقات اخیر در کشور بیشترین زحمات بر دوش نیروهای انتظامی و بسیجیان بوده است.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه بسیجیان بدون چشم داشت با تمام وجود خود در میدان حاضر شدند تا از امنیت کشور و انقلاب دفاع کنند، اظهار داشت: در جرایم و سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان با کاهش مواجه بوده‌ایم.


11703942
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است