استانی 23:07 - 15 مرداد 1399

۳۰ دستگاه واگن اورژانس بازسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدایی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در شهرستان خرم‌دره که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه ۳۰ دستگاه واگن اورژانس در کشور بازسازی می‌شود، گفت: امروز شاهد کار تیمی برای افتتاح اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در شهرستان خرم‌دره بودیم.

وی با یادآوری اینکه پروژه‌ای که امروز افتتاح شد، یک کار ارزشمند و ماندگاری است، افزود: با وجود اینکه در سال‌های گذشته زمینه‌ای فراهم شد تا قطار هلال‌احمر ویژه خدمات پزشکی در شبکه ریلی ایجاد شود اما این مهم به فراموشی سپرده شد تا اینکه امروز شاهد همت همگانی برای استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی در حوزه خدمات اورژانس هستیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه خدماتی که فعالان حوزه اورژانس در شرایط مختلف به ویژه در شرایط امروز جامعه ارائه می‌دهند، بسیار ارزشمند و انسانی بوده و قابل قیاس با هیچ عملی نیست، تصریح کرد: همت امروز مسئولان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است تا مردم بتوانند از این خدمات هر چه زودتر بهره‌مند شوند.

حجت محمدی با بیان اینکه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام در استان به شمار می‌رود، ادامه داد: خوشبختانه در سفر اخیر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا مشکلات مالی این پروژه مرتفع و شاهد تداوم عملیات اجرایی آن باشیم.

وی با یادآوری اینکه شرایط ویژه خرم‌دره و جاده‌های آن باعث شده است که در فصول سرد سال به ویژه زمانی که شاهد بارش برف هستیم، جاده‌های این شهرستان مسدود شود، خاطرنشان کرد: بی‌شک وجود خطوط ریلی یکی از زیرساخت‌های ارزشمندی است که می‌تواند خدمات‌رسانی در چنین شرایطی را تسهیل کند.


10654786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است