استانی 00:34 - 27 دی 1400
معاون اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی:
ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه ورزشی اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: نهادهای نظارتی در واگذاری امتیاز شهر خودرو پای کار می‌آیند و در حال حاضر نیز مسائل را رصد می‌کنند و احتمال دارد تصمیمات جدیدی در این زمینه اتخاذ شود.

در خصوص شهرخودرو تمام استان باید پای کار بیایند

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم شهر خودرو و نحوه حمایت اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی از تنها امتیاز لیگ برتری فوتبال استان در سطح کشور اظهار کرد: اداره‌ کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نهاد نظارتی و بازدارنده نیست که امتیاز را از شهر خودرو بگیرد. این یک مساله استانی است و تمام استان باید دست به دست یکدیگر دهند تا بهترین تصمیم در این خصوص گرفته شود.

وی افزود: در دوره مدیر کل سابق هم که مدیریت و مالکیت تیم مجددا به فرهاد حمیداوی واگذار شد، این مهم با توجه به نامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شد و اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان تصمیم‌گیرنده نهایی نبوده است. در حال حاضر می‌خواهیم دخالت کنیم، اما تا کجا به ما مربوط است؟ هر فعلی در چارچوب قانون باشد تابع آن هستیم. برای واگذاری امتیاز تیم دستگاه‌های نظارتی باید خودشان تصمیم‌گیری کنند.

معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر دو خریدار وجود دارد، اما باید در ابتدا امتیاز تیم کامل به استان واگذار شود تا خریداران پای کار آمده و هزینه کنند. فرهاد حمیداوی هیچ چیزی اعلام نکرده و اصلا با او در تماس نیستیم که بدانیم تصمیم به همکاری دارد یا خیر. متاسفانه ارتباط استان با او قطع است و دقیقا نمی‌گوید که چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد.

وی بیان کرد: نهادهای نظارتی قطعا پای کار آمده و دخالت خواهندکرد. در حال حاضر نیز در حال رصد هستند و احتمال می‌دهم که تصمیمات جدیدی گرفته شود.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: ما باید برای این تیم ابزار آرامش را فراهم کنیم و از هیچ خدمتی هم تاکنون دریغ نکرده‌ایم. اداره‌کل ورزش‌وجوانان فقط می‌تواند فضایی را برای یک تیم مهیا کند و حق ورود به امور خصوصی باشگاه را ندارد. تاکنون زمین ثامن را در اختیارشان قرار داده‌ایم و هیچ رقمی نیز از آنان دریافت نکرده‌ایم. هر کمک دیگری هم از ما بخواهند حاضریم کنار آنان باشیم.

وی با اشاره به تجمع و اعتراض هواداران ادامه داد: در کنار هواداران هستیم و دلمان مانند آن‌ها برای این تیم می‌تپد. دوست داریم سهمیه استان به هر شکلی حفظ شود، اما باید راهکار و ابزار این موضوع را داشته باشیم. راهکار این است که تیم واگذار شود و استان درباره آن تصمیم بگیرد. اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نمی‌تواند در واگذاری بخش خصوصی تصمیم بگیرد و دخالت کند. امیدوارم این مشکل حل شود و دوستان شهرخودرو این تیم را واگذار کنند.

انتهای پیام


11413093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است