استانی 21:09 - 17 بهمن 1401

هیئت بوکس در ۹ شهرستان استان ایلام فعال است

به گزارش خبرنگار مهر علی رستمی روز دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام اظهار کرد: هیئت بوکس در ۹ شهرستان استان فعال بوده و بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار ساماندهی شده وجود دارد.

وی افزود: دوره‌های مختلف آموزشی با حضور سایر استان‌ها به میزبانی هیئت بوکس استان برگزار شده که هم اکنون دوره درجه ۲ مربیگری در حال برگزاری است.

رئیس هیئت بوکس استان به مسائل این رشته ورزشی اشاره کرد و توضیح داد: در حال حاضر برای برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی با کمبود فضا روبرو همچنین از لحاظ اعتبارات ورزشی دچار مشکلاتی هستیم.

عضو شورای راهبردی فدراسیون بوکس ایران در ادامه این دیدار یادآور شد: استان ایلام از لحاظ فیزیکی برای رشته جذاب و المپیکی بوکس دارای ظرفیت بالایی بوده که در صورت حمایت ورزشکاران جایگاه اصلی خود را در میادین بین المللی به دست خواهند آورد.

امین دوست محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این دیدار گفت: تخصیص اعتبارات ورزشی از طریق مسئولیت‌های اجتماعی باید براساس حوزه‌های مختلف بصورت عادلانه و شفاف تنظیم شود.

وی افزود: اعتبارات باید بصورت هدفمند و پایدار به مجموعه‌های ورزشی انجام گردد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ادامه داد: بصورت جدی مشکلات مالی از طریق دستگاه مربوطه پیگیری تا خللی در روند توسعه رشته‌های ورزشی ایجاد نشود.

دوست محمدی در پایان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی از طریق اداره ورزش و جوانان و پیگیری مسئولیت‌های اجتماعی شرکتهای مستقر در استان اقدام خواهیم کرد.


11807129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است