گوناگون 14:50 - 26 اردیبهشت 1401

فرهنگ غدیر باعث تعالی جامعه خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر درجلسه‌ای که با حضور تعدادی از مسئولین بنیادبین‌المللی غدیر و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تشکیل گردید، اظهار داشت: اگر فرهنگ غدیر و سیره امیرالمؤمنین (ع) در جامعه‌ای ایجاد شود آن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت خواهد بود.



دبیرکل بنیاد بین‌المللی‌غدیر افزود: در میان همه ائمه؛ تنها امام علی بن ابی‌طالب (ع) است که لقب «امیرالمؤمنین» دارد و امروز افتخار نوکریِ قنبرِ امیرالمؤمنین (ع) و ترویج مکتب علوی نصیب بنیاد بین المللی غدیر و موالیان آن حضرت در این نهاد مقدس گردیده است و این افتخاری بزرگ است.



امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر بر اساس رسالت مهمی که بر عهده دارد در مباحث گرامیداشت غدیر و فرهنگ‌سازی آن در داخل و خارج از کشور اقدامات مناسبی داشته است، افزود: غلامعلی محمدی که بحمدالله دارای انگیزه قوی در خدمت به آستان مقدس آن حضرت است به عنوان رئیس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی کشور منصوب شده اند.



در ادامه حسین ظریف‌منش مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به عناوین تعدادی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی غدیری که برای مدیران، کارکنان، سربازان و مددجویان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی کشور پیش‌بینی شده است، همکاری دو نهاد را در ترویج فرهنگ غنی غدیر مؤثر دانست.



در ادامه غلامعلی محمدی گفت: زندان باید به معنی واقعی ندامتگاه باشد. اولین زندان اسلام در زمان حضرت علی (ع) با حصیر ساخته شد. رفتارها در نفس و روح زندانیان باید تأثیر مثبت داشته باشد.



وی گفت: برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در دهه امامت و ولایت و ایام مبارک میلاد نور به سازمان ابلاغ شود تا در مأموریت‌های سازمان اجرایی نمائیم. در خاتمه این جلسه متن حکم دکتر غلامعلی محمدی قرائت و رسماً به ایشان اعطا شد.


11563095
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است