استانی 11:05 - 08 آذر 1401

تأثیر پنجره واحد مدیریت زمین در حذف امضاهای طلایی

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی پیش از ظهر سه شنبه در آئین رونمایی پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان اظهارکرد: زمین به عنوان یکی از بسترهای توسعه به ویژه در زمینه سرمایه گذاری است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با اجرای این طرح، هم بحث صیانت از اراضی ملی را مطرح بوده و هم تسهیل در امر خدمت رسانی و تغییر روش و رویکرد سنتی به فناوری‌های به روز اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: با اجرای پنجره واحد مدیریت زمین دیگر نیازی نیست که نامه به دست ارباب رجوع داده و یا وی پشت در اتاق مدیران برای استعلام‌ها منتظر بماند.

آسیابی ادامه داد: در سایر پرونده‌ها هم طرفین می‌توانند در دادگاه، آنلاین شرکت کنند و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی هم در استفاده از فناوری در ارائه خدمات بیشتر فعال شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: باید تشریفات زائد در حوزه استعلام حذف شده که راه اندازی پنجره واحد این بخش را انجام می‌دهد.

وی افزود: امضای طلایی از بسترهای فردمحوری و مدیرمحوری ایجاد می‌شود اما اگر سیستم‌محوری باشد این مشکل هم حل خواهد شد.

آسیابی با بیان اینکه چون سیستم‌محوری حاکم نیست مشکل ارتشاء هم وجود دارد، گفت: ما دنبال ارائه خدمات هوشمند هستیم و با این حجم از زمین و منابع طبیعی در استان، با این وضعیت نیروی انسانی و بودجه امکانپذیر نیست.

وی اضافه کرد: یکی از مصوبات ما در شورای حفظ حقوق بیت المال نظارت هوشمند بود و تا آخر سال باید صیانت هوشمند از جنگل‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی استان محقق شود.

آسیابی عنوان کرد: گلستان نخستین استان کشور بود که حدنگاری اراضی ملی را انجام داد و برای حدنگاری زمین‌های کشاورزی هم ورود خوبی داشتیم.

رئیس کل دادگستری گلستان اظهارکرد: بستر ۱۰۰ درصدی برای این کار فراهم شده و نقشه‌ها جانمایی شده است و این موضوع به قدرت انجام خواهد شد.


11750877
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است