استانی 11:29 - 28 اردیبهشت 1401

شطرنج‌بازان معلول خوزستانی در مسابقات شطرنج کشوری خوش درخشیدند

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره از مسابقات شطرنج قهرمانی معلولان کشور ویژه افراد دارای معلولیت جسمی - حرکتی صبح امروز چهارشنبه به میزبانی شهرستان آبادان برگزار شد.

این مسابقات با حضور بیش از ۲۶ معلول شطرنج باز کشور و به منظور انتخاب تیم ملی معلولان شطرنج کشور برگزار شده است.

شطرنج‌بازان معلول استان‌های اروند، خوزستان، مازندران، البرز، تهران، هرمزگان، آذربایجان غربی، بوشهر، سمنان و فارس در این مسابقات حضور داشتند.

اولین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی معلولان کشور ویژه افراد دارای معلولیت جسمی - حرکتی از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

این مسابقات در دو بخش استاندارد و رتید برای آقایان و بانوان و در هفت دور به روش سوئیس برگزار شد که در بخش استاندارد سعید بنی رشید از استان اروند مقام اول، ابوالفضل کاظمیان از مازندران مقام دوم و احسان اولاد از اروند مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش استاندارد برای بانوان نیز خانم شاهورم از آذربایجان غربی مقام اول، خانم پوررضا از البرز مقام دوم و خانم بن سعید از اروند مقام سوم را از آن خود کردند

در بخش سریع این مسابقات که ۲۴ شطرنج باز با هفت دور به سبک سوئیس برگزار شد، در بخش آقایان نیز بنی رشید از اروند مقام اول، فولادی از خوزستان مقام دوم و ابوالفضل کاظمیان مازندران مقام سوم را کسب کردند.

در بخش سریع این مسابقات برای بانوان نیز شاهورم از آذربایجان غربی مقام اول، پوررضا از البرز مقام دوم و بن سعید از اروند مقام سوم را به دست آوردند.


11565218
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است