سیاسی 16:08 - 04 تیر 1401

وزیر اطلاعات: تروریست‌های روسیاه آلبانی در امان نخواهند بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب با صدور پیامی به‌مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر و هفته‌ی قوه قضائیه با بیان اینکه سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهید پرور به‌کار خواهند گرفت،تاکید کرد: تروریست‌های روسیاه آلبانی نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آنها در امان نخواهند بود.

متن پیام او بدین شرح است:

نام و یاد شهدای والامقام فاجعه جنایت کارانه هفتم تیر ۱۳۶۰ که به دستان خون چکان منافقین تروریست و با حمایت استعمارگران مدعی حقوق بشر به وقوع پیوست، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت مظلومانه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، فرارسیدن هفته‌ی قوه قضائیه را خدمت رئیس محترم آن قوه و کلیه قضات عدل گستر و کارکنان صدیق که با اعتقاد و انگیزه‌ای راسخ به تاسی از امیرالمومنین حضرت علی (علیه‌السلام) در راستای احقاق حقوق حقه ملّت عدالت‌خواه ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ تبریک می‌گوییم و از درگاه خالق دادگستر، تداوم توفیق خدمت در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای آن عزیزان مسئلت می‌نماییم.

مطمئناً سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهید پرور به‌کار خواهند گرفت.

تروریست‌های روسیاه آلبانی نشین نیز هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آنها در امان نبوده و نخواهند بود؛ گرچه هر روز بیش از پیش خود را در اختیار سران تروریسم رسمی و دولتی از قبیل ترامپ و مایک‌پنس و پمپئو قرار دهند. در حالیکه همین جانیان، خود هر روز بیش از گذشته در هراس بیشتر از خونخواهان سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند. این سنت الهی است که جنایت‌کارانی همچون منافقین و کارفرماهایشان، از عذاب الهی در امان نخواهند بود.


11604518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه از نسل جدید سامانه‌های موشکی و پهپادی در سال جاری رونمایی می‌شود، گفت: مهمترین راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش تولید امنیت پایدار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق درباره رخداد‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است