استانی 16:25 - 29 فروردین 1400
شهردار خبر داد
ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر در ماه‌های آتی خبر داد.

خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای تبریز در چند ماه آتی

ایرج شهین باهر روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی خریداری و بازسازی شده، گفت: همزمان با روز ارتش، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خریداری و بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه و حدود ۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، بخشی از این مبلغ مربوط به خرید و بخشی دیگر مربوط به بازسازی خودروها است. 

وی افزود: سعی ما، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است، امیدواریم با آسایش و آرامشی که در خودروهای جدید و بازسازی شده ایجاد می شود، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کنیم. 

 شهردار تبریز ادامه داد: مدیریت شهری در حال خرید ۵۰ اتوبوس جدید دیگر است که ماه های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود.

وی با تاکید بر این‌که هدف ما افزایش تعداد خودروها است، گفت: با این کار اقبال به استفاده از حمل و نقل عمومی در بین شهروندان بیشتر می‌شود. 

شهین باهر تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می کنم از خودورهای شخصی کمتر استفاده کنند و مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری همه امکانات شهر به ویژه وسائط حمل و نقل عمومی که متعلق به عموم شهروندان است، یاری کنند. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی، شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

انتهای پیام


11030869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است