استانی 18:04 - 16 مرداد 1399

مسکن خبرنگاران و هنرمندان در هفته دولت تحویل داده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملکی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج، اظهار داشت: شرایطی فراهم شده با کمک استانداری و سازمان ملی مسکن برای اتمام این طرح ۱۰ میلیارد ریال تامین شود.

وی با بیان اینکه این طرح بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: هفته آینده کار جدول گذاری و محوطه سازی آغاز خواهد شد تا پروژه در زمان مقرر به پایان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: خبرنگاران از اقشار کم‌درآمد و کم توقع جامعه هستند، بنابراین باید تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به ویژه در حوزه مسکن به کار گیریم.

ملکی خبرنگاران را اقشار دلسوز جامعه خواند و یادآور شد: اهالی رسانه باید با نگاه تقویت به موضوع توسعه استان، مدیران را یاری دهند، ضمن اینکه انتقادی سازنده و مثبت داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم یکی از مشکلات اهالی و اصحاب رسانه را ضعف مالی آنان برای تامین مسکن اعلام کرد و بیان کرد: پروژه مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و با انجام محوطه سازی تا شهریور ماه پایان می‌یابد.

عبید رستمی گفت: این پروژه شامل ۹ بلوک و ۱۰۸ واحد بوده که از سال ۸۶ کار احداث آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه متراژ مفید واحدها ۷۵ مترمربع است، اظهار داشت: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال برای ساخت این واحدها هزینه شده و بیش از ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای اتمام آن نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در حاشیه این بازدید از خانواده مرحوم ابراهیم دلاوری از پیشکسوتان عرصه رسانه با اهدای لوح تقدیر کرد.


10655889
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است