استانی 16:17 - 29 اردیبهشت 1401

شهدای روحانی در عرصه میدان گفتارشان را عملی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جعفر سبحانی ظهر پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: روحانیت پیش از انقلاب اسلامی در عرصه دفاع و حراست از دین اسلام در میدان حاضر بودند و در این مسیر شهید نیز داده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: در کنگره ملی شهدای روحانی باید به شهدای روحانیت در برهه‌ها و دوره‌های مختلف زمانی پرداخته شود.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه بسیاری از روحانیون در زندان‌های دوره طاغوت و ساواک، شکنجه شده و به شهادت رسیدند افزود: در دوره دفاع مقدس نیز طلاب بسیاری، بدون آنکه نامی از آنها باشد در جبهه‌ها حضور یافته و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه گفتار در صورتی که با عمل همراه باشد اثرگذار خواهد بود ادامه داد: جامعه نباید تصور کند که روحانیت فقط اهل حرف و گفتار هستند و روحانیون در دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و کشور جانفشانی کردند.

کنگره شهدای ملی روحانی با پیام مقام معظم رهبری، سخنرانی رئیس جمهور و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارم خردادماه سال جاری در مصلی قدس قم برگزار می‌شود.


11566674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است