استانی 08:39 - 24 مرداد 1401

تعهد برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران در سالن فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: دولت برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی متعهد شده است که تحقق این امر موجب افزایش چشمگیر جمعیت در غرب استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهم استان در طرح ملی مسکن ۶۰ هزار واحد مسکونی است، خاطر نشان کرد: ۷۸۷ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافته که پیگیری برای تخصیص ۱۰۰ درصدی این اعتبار در دستور کار است.

احیای صنایع راکد

استاندار سمنان یادآور شد: اقدامات در حوزه‌های مرتبط با تسهیلات تبصره ۱۸ و احیای واحدهای راکد صنعتی شهرستان های‌گرمسار و آرادان، احداث مسکن به ویژه در شهر جدید ایوان کی، اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از قبال سفر ریاست جمهور به استان انجام شده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم، بهترین و مؤثرترین مؤلفه برای اطلاع‌رسانی عملکرد نظام و دولت، برای آحاد اقشار جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه سرعت‌، دقت و صحت خبر، سه مؤلفه اصلی برای اطلاع رسانی و خبررسانی مطلوب است، تصریح کرد: دغدغه‌ها و مطالبات مطرح شده خبرنگاران در این مراسم بررسی، پیگیری و رسیدگی‌خواهد شد.


11654685
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است