استانی 16:22 - 28 اردیبهشت 1400

حاکمیت هوای خنک بهاری طی روزهای پنج شنبه و جمعه در اردبیل

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس پیش بینی کارشناسان هواشناسی، طی امروز پدیده غالب در بیشتر مناطق استان وزش باد غربی خواهد بود که منجر به کاهش نسبی دمای هوا خواهد شد.

وی رخداد کاهش دما را در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل اعلام کرد و افزود: در این مدت وزش باد تند به خصوص در ساعت بعدازظهر و عصر گاهی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از بارش پراکنده باران و رعد و برق در برخی مناطق استان اردبیل نیز خبر داد و گفت: طی ساعات بعدازظهر تا امشب در بخش‌هایی از شهرستان گرمی، مناطق مرکزی و جنوبی استان رشد ابر و رگبار موقتی توأم با رعدوبرق پراکنده پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده شرایط جوی در غالب مناطق استان اردبیل به صورت کاملاً پایدار بوده و آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود.

وی شدت حاکمیت هوای گرم را در مناطق شمالی استان عنوان کرد و افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به دلیل وزش بادهای شمالی - خزری به تدریج از شدت گرمای هوا در سطح استان کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به تشریح بیشینه و کمینه دمای رخداد در استان اردبیل در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: بیشترین دمای ثبت شده در شهرستان گرمی با ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمترین دما در شهرستان نیر با ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.‌


11072201
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است