اجتماعی 14:27 - 30 فروردین 1400
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ فردی را که اقدام به تغییر ارقام پلاک خودروی خود کرده بود، دستگیر کردند.

فرار دیوانه‌وار خودرو به دلیل دستکاری پلاک در تهران / دستگیری راننده متخلف با شلیک پلیس

به گزارش ایسنا، عصر روز بیست و سوم فروردین ماه امسال ماموران یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان قزوین بودند که به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و اقدام به استعلام پلاک خودرو کردند که در جریان آن مشخص شد، پلاک فاقد هرگونه سابقه است اما مربوط به خودروی سواری دوو  است و ربطی به سواری سمند ندارد که در همین راستا ماموران برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند.

با اطلاع راننده سمند از قصد ماموران، این فرد به جای توقف اقدام به افزایش سرعت خود کرده و به سرعت و با انجام حرکات مخاطره آمیز  به سمت باغ خزانه رانندگی کرد. این فرد در حین تعقیب و گزیز اقدام به ایجاد تصادف عمدتی با چندین دستگاه خودروی سواری نیز کرد تا اقدام به مسدود کردن خیابان کند. اما پس از آنکه در رسیدن به هدفش ناکام ماند، با ایجاد ترمزهای ناگهانی سعی در ایجاد تصادف با خودروی گشت پلیس داشت.  

 با ادامه تعقیب و گریز، مامور گشت پلیس آگاهی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و سپس به سمت لاستیک عقب خودرو شلیک کرد، اما راننده سواری سمند بدون توجه به هشدارها، وارد خیابان ابوذر شده و به رانندگی پرخطر خود ادامه داد. تا اینکه راننده سمند پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی به علت ترافیک موجود متوقف شده و در حالی که قصد داشت با پای پیاده فرار کند، دستگیر شد.

با دستگیری متهم و انتقال وی به مقر انتظامی مشخص شد که این فرد به طور ماهرانه‌ای قسمت ایران ۳۱ را به ۳۳ تغییر داده و  باعث عدم اصالت خودروی مذکور شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که با تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام


11032303
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور گفت: قضات در زمینه پرونده‌های مرتبط با صیانت جامعه و حجاب اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبیه شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: غرفه‌های گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید نسبت به گذشته کمتر می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون محدوده آزادراه می‌تواند مسیر خوبی برای تردد باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ معظمی گودرزی از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از داوطلبان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون قوه قضاییه گفت: تعدادی از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاورد‌های پلیس در مبارزه با انواع جرائم سازمان یافته و شبکه‌ای را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که برای رهایی از مجازات قصاص باید دیه میلیاردی پرداخت می‌کرد، با تشکیل باندی در زندان، سناریوی کلاهبرداری با ارسال پیامک اشتباهی بانکی را طراحی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است