استانی 17:13 - 16 مرداد 1399
معاون سیاسی استاندار:
ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به امنیت پایدار و ظرفیت های ویژه اقتصادی و فرهنگی در استان گفت: این استان به جهت همجواری با سه کشور و پتانسیل های کشاورزی، درمانی و گردشگری و اقتصادی می تواند نقش بسزایی در گسترش روابط ایران و جمهوری آذربایجان ایفا نماید.

آذربایجان غربی در تقویت روابط ایران و جمهوری آذربایجان می تواند نقش بسزایی ایفا کند

علی مصطفوی امروز ۱۶ مرداد در نشست برخی مدیران دستگاه های اجرائی با معاون وزیر و سخنگوی وزارت امور خارجه از دو ویژگی شاخص استان گفت و تصریح کرد: مرز طولانی با سه کشور و تنوع اقوام و مذاهب دو ویژگی شاخص استان در قیاس با دیگر استان هاست که می تواند بستر مهمی برای نقش آفرینی در تقویت مراودات ایران و کشورهای همسایه باشد.

وی گفت: آذربایجان غربی مشترکات فرهنگی، زبانی و دینی با جمهوری آذربایجان دارد که می توان با استفاده از این ظرفیت ها نسبت به نزدیکی بیش از پیش دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان بهره برد.

مصطفوی توانمندیهای استان در حوزه کشاورزی، آب، صنعت، گردشگری و گمرکات، درمانی و آموزشی را منحصر بفرد دانست و افزود: بازرگانان و چهره های توانمند فرهنگی و هنری این استان برای نقش آفرینی و تقویت مراودات ایران و کشورهای همسایه آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام


10655837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است