استانی 20:19 - 29 مهر 1400

عقبگرد شورای نسیم‌شهر ازانتخاب جلالوند/۴عضو امضایشان را پس گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، چهار عضو شورای اسلامی نسیم‌شهر که پای صورتجلسه انتخاب «عباس جلالوند» را به‌عنوان شهردار نسیم‌شهر امضا کرده بودند، امضا خود را پس گرفتند تا رسماً دومین انتخاب شهردار این شهر هم با شکست روبرو شود.

حدود دو هفته پیش بود، که جلالوند با پافشاری‌های پنج عضو شورا علی‌رغم مخالفت‌های کمیته انطباق شهرستان بهارستان، به‌عنوان شهردار نسیم‌شهر انتخاب شده بود و قرار بود هیئت حل اختلاف در مورد صلاحیت این انتخاب تصمیم بگیرد، که خبرگزاری مهر نیز در گزارشی تحت عنوان «اصرار شورای نسیم شهر بر شهردار منتخب / شورا گرفتار لجبازی است» به این موضوع پرداخت، اما اکنون و قبل از اعلام نظر این هیأت چهار عضو شورا با عقب نشینی خود این صورتجلسه را راهی بایگانی کردند.

متأسفانه خروج شورای اسلامی نسیم‌شهر از مسیر اصلی و تبدیل فرصت‌های مهمی مانند انتخاب شهردار به موقعیت‌های پرسود شخصی باعث شده تا این شورا در شروع کار برای انتخاب و معرفی یک شهردار توانمند و قوی ناکام بماند.

قطعاً در چنین شرایطی وظیفه دستگاه‌های نظارتی و فرماندار است که وارد این موضوع شوند و اجازه ندهند این شورا با فرصت‌سوزی و زیاده‌خواهی‌ها، بیشتر از این مسئله مهم انتخاب شهردار را به بازی بگیرند.

ادامه شیوه فعالیت این شورای بی‌تجربه برای شهر خطرناک و دردسرآفرین خواهد شد. اگر این جریان به شکل حاضر ادامه پیدا کند، فرداهای تلخی انتظار نسیم‌شهر را می‌کشد.


11282843
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است