استانی 18:09 - 28 خرداد 1400
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد:
ایسنا/سمنان ئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تا ساعت ۱۶ امروز، جمعه ۲۸ خرداد ۲۵ درصد از مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند که بسیار ارزنده و مطلوب است.

مشارکت ۲۵ درصدی مردم استان سمنان تا ساعت۱۶ امروز

 حبیب اله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان روز جمعه اظهار کرد: از ساعت ۷ صبح امروز با شروع فرایند رای گیری در شعب اخذ رای در استان، ما شاهد مشارکت آحاد مردم در انتخابات هستیم و روند برگزاری انتخابات به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: مردم استان در شعب ثابت، سیار، شهری و روستایی مشارکت خوبی داشتند و نشان دادند همچنان پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به مشارکت ۲۵ درصدی مردم استان در فرایند انتخابات تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، گفت:تا این ساعت براورد میزان مشارکت مردم بسیار مطلوب بوده ، چرا که هنوز تا پایان فرایند رای گیری زمان باقی است و انشالله در ساعت های آینده با حضور گسترده آحاد اقشار مردم، میانگین قبلی مشارکت مردم استان در بحث انتخابات شکسته شود.

وی خاطر نشان کرد: در همه شهرستان ها، شعب سیار برای اخذ رای از افرادی که در بیمارستان ها به واسطه بیماری کرونا و سایر بیماری ها بستری هستند و همچنین بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی به سر می برند، در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:این عزیزان برای درخواست حضور شعب سیار برای رای دادن، می توانند با فرمانداری ها تماس بگیرند و همچنین فرمانداری ها نیز در صورت در دسترس بودن شماره تماس مبتلایان به کرونا، با آنها تماس برقرار خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در پایان سخنان خود گفت: زمان رای گیری تا ساعت ۱۷ ادامه دارد و با توجه به حضور مردم در شعب مختلف، انتظارمی رود چند ساعتی انتخابات تمدید شود.

انتهای پیام


11111581
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است