اجتماعی 16:04 - 13 آذر 1399
در دیدار روسای اورژانس و آتش‌نشانی عنوان شد
رئیس سازمان اورژانس کشور در دیدار با رییس سازمان آتش‌نشانی تهران بر لزوم وجود یک شماره تماس مشترک امدادی تاکید کرد.

ضرورت وجود یک شماره تماس مشترک امدادی در زمان بحران

به گزارش ایسنا، دکتر کولیوند امروز در این دیدار ضمن خداقوت به مدیران و کارکنان آتشنشانی، گرامیداشت شهدای حادثه پلاسکو و تقدیر از زحمات مهندس داوری گفت: پیشرفت، توسعه و تغییرات مثبت در راستای ارائه خدمات بهتر در سازمان آتشنشانی مشهود است.

وی با تأکید بر ارائه تجربیات و درس آموخته های دستگاه های امدادی پایتخت در زمان بحران با سایر شهرستان ها افزود: جهت ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به هموطنان نیاز به تقویت همکاری های بین سازمان داریم.

وی اضافه کرد: اینکه یک شماره مشترک امدادی جهت تماس مردم در زمان بحران به منظور تسریع در اطلاع رسانی حادثه به نیروهای امدادی و انتظامی پاسخگو به حوادث و همچنین افزایش سرعت اعزام نیروها و در نتیجه ارائه خدمات فوریتی در کوتاه ترین زمان ممکن به مصدومین و آسیب دیدگان و استفاده از زمان طلایی برای نجات جان مصدومین داشته باشیم ضروری است و باید اقداماتی در همین زمینه انجام شود.

دکتر کولیوند به سختی کار پرسنل دستگاه های امدادی نیز اشاره کرد و گفت: همکارانی هستند که در هنگام ارائه خدمات، دچار مصدومیت می شوند و یا حتی ممکن است جان خود را در این راه از دست بدهند که باید این موضوعات مهم با جدیت پیگیری شود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، در ادامه جلسه، اعضای شورای آتشنشانی ضمن ارائه گزارشی در خصوص اساسنامه، مسائل، بودجه، نیروی انسانی و تجهیزات آتشنشانی، پیشنهاداتی در راستای همکاری های بین سازمانی ارائه دادند.

انتهای پیام


10839558
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دختر ۱۶ ساله اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن و انجام تحقیقات در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و دستگیری متهم پرونده، به آغوش خانواده بازگشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های معاند تلاش دارند تا با بازنشر فیلم‌های تاریخ گذشته و قدیمی، مطالبه اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب را زیر سوال ببرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران، از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران پایتخت به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر و مادر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جهان در طول ۱۰ ماه متوالی گذشته، بی‌سابقه‌ترین گرمای خود را تجربه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حمید صاحب گفت: ۴۸ درصد از دانش آموزان در تهران اضافه وزن دارند که این افراد در معرض بیماری‌هایی مانند دیابت و مشکلات قلب و عروق قرار می‌گیرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از تلاش برای ساماندهی پسماند کشاورزی در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است