استانی 13:14 - 09 مهر 1399
بمناسبت هفته ناشنوایان انجام شد
ایسنا/قم همزمان با هفته ناشنوایان و به منظور قدردانی از خدمات مدیریت و پرسنل مرکز توانبخشی سخن دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم همراه با معاون توانبخشی و جمعی از مدیران بهزیستی از مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوای سخن بازدید کرد.

بازدید مدیر کل بهزیستی استان قم از مرکز مرکز آموزشی توانبخشی کم شنوایان

در ابتدای این بازدیدخانم نعمت الهی موسس و صاحب امتیاز مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوای سخن ضمن تبریک هفته ناشنوایان گزارش کوتاهی از خدمات و فعالیت مرکز ارائه کرد و افزود : در این مرکز کودکانی که کاشت حلزون انجام داده اند و یا طبق تشخیص متخصص ، سمعک دریافت کرده اند جهت اخذ خدمات تخصصی شامل گفتار درمانی و آموزش خوب صحبت کردن ، شنوایی شناسی و آموزش خوب شنیدن وتوانبخشی در کلاسهای گروهی و انفرادی پذیرش می شوند .

مدیر کل بهزیستی قم هم ضمن تقدیر از خدمات مدیریت و پرسنل خدوم و پرتلاش این مرکز افزود : مرکز  خانواده و کودک کم شنوا به واقع همه‌ی آن چیزی که یک کودک کم شنوا می خواهد را در یک جا فراهم اورده و به بهترین شکل ممکن ارایه می کند و چه کاری بهتر و ارزنده تر از گشودن پنجره ای به دنیای جدید با آموزش شنیدن و حرف زدن .

انتهای پیام


10741880
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است