ورزشی 12:12 - 29 فروردین 1400

جلسه آنلاین «الکنو» با لژیونرها/ کلید چالش‌ها در دست سرمربی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوهای تیم ملی والیبال ایران از ۱۱ فروردین ماه سال جاری در غیاب لژیونرها آغاز شد. «ولادمیر الکنو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز صبح امروز (یکشنبه) پس از تأخیر یک هفته ای وارد ایران شد.

«الکنو» در صورت نتیجه تست منفی کرونا بعد از ظهر امروز به اردوی ملی پوشان ملحق خواهد شد. بحث حضور تعداد نفرات اعزامی به رقابت های لیگ ملت های والیبال و همچنین سهمیه مربیان ایرانی روی نیمکت المپیک دو موضوع مهم و چالشی است که «ولادمیر الکنو» باید به آنان پاسخ دهد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است درباره چالش های پیش روی تیم ملی با الکنو تصمیم گیری انجام شود؟ گفت: الکنو به محض ورود به ایران تست کرونا داد و ان شاءالله پس از نتیجه منفی تست، او بعدازظهر وارد اردوهای تیم ملی خواهد شد. در حال حاضر او در هتل محل اقامتش حضور دارد و منتظر پاسخ تست کرونا است.

وی افزود: پس از آن ابهامات و سوالات خود را از او خواهیم پرسید و فقط «الکنو» است که می تواند برای این پرسش ها راهکار ارائه دهد و موضع خودش را مشخص کند تا براساس آن پیش رویم.

خوش خبر در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای جلسه در نظر گرفته شده است، گفت: هنوز مشخص نیست. هم کادر فنی و هم من برای انجام کارهای سرپرستی ام باید جلسه ای داشته باشیم که به محض آمدنش در اردو راجع به این مسائل صحبت خواهیم کرد. در زمان ورود او به ایران به دلیل طولانی بودن بحث ها، زمان مناسبی برای صحبت کردن با او نبود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص زمان حضور سعید معروف و سایر لژیونرها به اردوی تیم ملی اظهار داشت: یکی دیگر از نکات، همین موضوع است. طبق درخواست الکنو، جلسه آنلاین با عبادی پور و موسوی برگزار خواهد شد. قرار بود این جلسه امروز باشد اما موسوی و عبادی پور اعلام کردند مسابقه خواهند داشت و به همین دلیل در تلاش هستم جلسه را فردا برگزار کنیم.

وی در ادامه درباره زمان حضور سعید معروف که در ایران حضور دارد، خاطرنشان کرد: سعید معروف مشغول انجام کارهای فیزیوتراپی زیر نظر سیامک افروزی خارج از فدراسیون است. الکنو شخصاً این فرصت را به معروف داده اما درباره زمان و حضور معروف در اردوها تصمیم گیری خواهیم کرد.


11030251
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است