استانی 14:05 - 07 مرداد 1400

رگبار باران و رعد و برق در انتظار البرزی‌ها

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار و محلی از منطقه البرز مرکزی است

وی ادامه داد: به موجب آن در ساعات عصر و شب تا دوشنبه هفته آینده رخداد رگبار گاه شدید به ویژه روز جمعه و رعد و برق متناوب مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک، رگبار پراکنده و رعد و برق بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۸ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گرد و خاکرو در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق است و هوا نیز هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵۱۲ متر بر ثانیه است.


11166846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است