استانی 18:19 - 28 خرداد 1400

شهروندان تهرانی فرآیند رای دهی را به تاخیر نیاندازند

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه رأی در «مسجد لرزاده» تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشور امروز در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کشور رقم می‌خورد که آن هم تحقق بخشیدن به یکی از شعارهای محوری انقلاب و نهادینه کردن اراده مردم در تعیین سرنوشت که هم انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شورای شهر و روستا و در کنار آن در حوزه تهران انتخابات میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری هم داریم.

استاندار تهران گفت: یکی از ارزشمندتری دستاوردهای انقلاب مردم هستند که برای تحقق بخشیدن به جمهوریت پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و مسئولین محلی و در بعد کلان، رئیس جمهور را با رأی خود انتخاب می‌کنند و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

محسنی بندپی بیان داشت: با وجودی که جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون هیچگاه از توطئه‌های دشمنان در امان نبوده است اما ملت ایران همواره در صحنه‌های مهم حضور پیدا کردند و نشان دادند در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در صحنه هستند.

وی افزود: مردم ایران هر زمان که لازم بود در صحنه‌هایی که متضمن حضورشان بود، با هدف حفظ اقتدار و امنیت ملی کشور و همچنین دستاوردهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا وارد صحنه شدند و امروز نیز یکی از همین روزهای سرنوشت ساز است که همه اقشار اعم از زن و مردم، پیر و جوان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

محسنی بندپی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور شهروندان تهرانی عنوا ن داشت: از مردم درخواست داریم فرایندهای رأی دهی خود را به ساعات پایانی شب موکول نکرده و هم اینک پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.


11111593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است