استانی 13:27 - 24 خرداد 1400
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:
ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر می خواهیم دولتی قدرتمند داشته باشیم، باید همه پای صندوق‌های رای حاضر شویم و آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم.

برای روی کار آمدن دولت قدرتمند باید همه پای صندوق‌های رای حاضر شویم

حجت‌الاسلام محمد قمی امروز(24 خرداد) در مراسم بزرگداشت دهه کرامت و مشارکت حداکثری در انتخابات در جمع بانوان کرمانشاهی، با تاکید بر اهمیت حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد، اظهار کرد: اگر به دنبال روی کار آمدن دولتی قدرتمند هستیم، دستیابی به این هدف به میزان مشارکت ما در انتخابات بستگی دارد.

 وی اضافه کرد: هرچه حضور ما در روز انتخابات در پای صندوق های رای پررنگ تر باشد، بیشتر می توانیم به روی کار آمدن دولت توانمند جهت حل مشکلات پیش رو امیدوار شویم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش اثرگذار زنان در ایران اسلامی در عرصه های مختلف، گفت: از بانوان می خواهیم در فرصت طلایی باقیمانده تا برگزاری انتخابات خانواده های خود و دیگران را به حضور پررنگ در انتخابات ترغیب کنند تا به یاری خداوند شاهد حضور گسترده هموطنانمان در پای صندوق های رای باشیم و بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم نسبت به تعیین سرنوشت خود و کشور حساس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه زنان می توانند در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، معنوی و خانوادگی نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: زنان می توانند میزان مشارکت جامعه در انتخابات را بالا ببرند و از آنها درخواست می شود برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی پای کار بیایند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بالای زنان در جامعه، افزود: زنان در مقاطع حساس و سربزنگاه ها پرچمداری کرده و در عرصه های حساس به کمک نظام آمده اند، لذا شایسته است این بار نیز در آستانه برگزاری انتخابات میدان داری کرده و دیگران را به حضور در انتخابات ترغیب کنند.

در این نشست جمعی از نمایندگان بانوان استان کرمانشاه مطالبات زنان از دولت آینده را مطرح کردند.

انتهای پیام

 

 


11104737
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است