سیاسی 11:13 - 06 مهر 1399

مسئولان لیبی می‌گفتند به شرطی موشک می‌دهیم که عربستان را بزنید

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رفیق دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس صبح امروز(یکشنبه) در مراسم «تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت» که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بررسی نقش جبهه مقاومت در نظم جدید منطقه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: امروز به دو دلیل دو خاطره عملیات فاو و آوردن موشک از لیبی را تعریف می‌کنم. سال ۱۳۶۲ بود و من ۶۱ وزیر شده بودم. مدتی بود که سوریه و لیبی نرفته بودم و افتخار داشتم در معیت سردار صفوی، باقری، طهرانی مقدم و ... که جمعا یازده نفر بودند نزد آقای هاشمی بروم.

وی افزود: ایشان به من گفت ببین می‌توانی برای ما از لیبی موشک بگیری و من این صحبت را به مقام معظم رهبری انتقال دادم و ایشان گفتند اگر این کار را کردی، کار بزرگی انجام دادی. همه این هیئت در لیبی به دیدار نخست وزیر لیبی رفتیم و وی در سخنرانی مدام می‌گفت تهران ام القری اسلام است. من محکم روی میز زدم و گفتم چرا آنقدر خالی می بندید؟ اگر تهران ام القری است چرا موشک نداریم؟ تقاضای ملاقات با مسئول مهمات در همان روز را دادم.  

رفیق دوست تصریح کرد: به دیدار مسئول مهمات رفتم و گفت برای دادن موشک یک شرط دارم و آن این است که یک موشک را به عربستان بزنی و من با سرعت قبول کردم.

ادامه دارد..


10735858
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای نگهبان گفت: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جزئیات محکومیت آمریکا به دلیل مشارکت در تاسیس ساواک از زبان معاون حقوقی رئیس‌جمهور منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا عنایتی سفیر ایران در عربستان سعودی در گفتگویی اعلام کرد که امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر جواب می‌دهد!
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی و سنتی ماست، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایران و پاکستان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه ای مشترک منتشر کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه پس از ترمیم دستورالعمل فرزندخواندگی، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است