گوناگون 11:46 - 24 خرداد 1400
خبرگزاری ایسنا تورنادو گان چیست؟
با پیشرفت در صنعت دیتیلینگ خودرو تولیدکنندگان هر روزه محصولات جدیدتر و متنوع تر به بازار ارائه می کنند. در حوزه کارواش نیز موازی با حوزه دیتیلینگ محصولات تخصصی متناسب با نیاز روز مصرف کنندگان تولید می شود. هرچه قدر تنوع محصولات افزایش می یابد انتخاب ما سخت تر می شود. در نهایت تنها داشتن اطلاعات کافی راجع به هر محصول می تواند ما را مصمم به انتخاب آن کند.

تورنادو گان چیست؟

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه گنجی پخش، ما برای شستن راحت تر قسمت های مختلف خودرو نیاز به ابزارهای حرفه ای داریم. استفاده از این ابزارها برای صرفه جویی در زمان و هزینه ما بسیار اهمیت دارد. شستن برخی از قسمت های خودرو به دلیل غیر قابل دسترس بودن به راحتی امکان پذیر نیست اما ابزارهایی وجود دارد که این کار را برای ما بسیار راحت کرده اند. تورنادور گان یکی از همین ابزار هاست که سرعت عمل زیادی به کار صفرشویی خودرو می بخشد.

برای آشنایی بیشتر با تورنادو گان صفرشویی خودرو بهتر است بگوییم این ابزار هرگونه آلودگی که به سختی پاک می شود را به راحتی از بین می برد. از تورنادور گان می توان برای داخل و خارج خودرو استفاده کرد. این ابزار با طراحی کاملا ارگونومیک به مخزن مواد شوینده وصل می شود و مواد را به صورت کف یا پودر در می آورد که باعث می شود مواد شوینده به سطح کاملا نفوذ کرده و آلودگی ها را در خود حل کنند و بعد از آن به راحتی شسته شوند. از تورنادور به همراه پمپ باد برای شستن داخل کابین خودرو هم استفاده می شود. در موارد دیگر برای انجام موتورشویی خودرو یکی از بهترین راهها استفاده از تورنادور است. همچنین شما می توانید از برخی مدل های تورنادور برای اجرای پوشش نانوسرامیک نیز استفاده نمایید.

تفنگ های تورنادور قابلیت تنظیم میزان فشار را دارند و همین ویژگی باعث شده از ابزارهای بسیار کارآمد به شمار بیایند. این ابزار پرکاربرد مخصوص کارواش ها می باشد و از دیگر ویژگی های آن می توان به وزن کم، استحکام و دوام بالا اشاره کرد. طراحی ارگونومیک تورنادور باعث می شود که استفاده از آن بسیار راحت باشد و مورد پسند تمامی افراد علاقه مند به مراقبت و نگهداری خودرو واقع شود.

مدل های زیادی تفنگ تورنادور در بازار وجود دارد که عوامل زیادی در تعیین قیمت و کارایی مدل های مختلف آن تاثیر گذار می باشد. اندازه مخزن، میزان ورود هوا، فشار هوا، مواد تشکیل دهنده مخزن و سری، طول نازل جزء آیتم های تعیین کننده در تفکیک مدل های مختلف تورنادور گان می باشد.

انواع مختلف تورنادور گان حرفه ای خودرو و سری آن به صورت جداگانه مخصوص صفرشویی، موتورشویی، اجرای پوشش نانوسرامیک را می توانید در فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش تهیه نمایید. تخصص فروشگاه گنجی پخش در زمینه انواع و اقسام لوازم مراقبت از خودرو می باشد و کلیه محصولات موجود در آن از بهترین برندهای موجود در بازار است. تمامی محصولات دارای توضیحات کامل و روش استفاده می باشند. همچنین بعد از بررسی محصولات و بعد از بازخورد مشتری امکان مقایسه محصولات و مزیت های آنها نسبت به یکدیگر برای مشتریان در گنجی مگ وجود دارد. کارشناسان ما نیز در صورت نیاز به صورت کاملا تخصصی و از طریق مراجعه حضوری و یا تلفنی شما را در انتخاب بهترین گزینه متناسب با نیازتان راهنمایی خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی


11104488
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است