استانی 15:30 - 08 مهر 1399

البرز را برای مجرمان ناامن می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مددی ظهر سه‌شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی که در محل فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که به عنوان دادستان مشغول به کار شدم با همکاری فرمانده انتظامی و همکارانشان مقرر شد در راستای افزایش سطح امنیت استان طرح‌های متعددی را اجرا کنیم.

وی بیان کرد: یکی از این طرح‌ها مبارزه با سارقان حرفه‌ای، باندهای سرقت و سرقت‌های خشن بود که دومین مرحله آن در ماه قبل اجرا شد که طی آن اعضای باندهای مختلف سرقت توسط اداره آگاهی، نیروی انتظامی و کلانتری‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب البرز با بیان اینکه دستگاه قضائی این طرح‌ها را با جدیت و همت بیش از پیش برای برخورد قانونی و شدید با سارقان اجرا می‌کند، تصریح کرد: سابقه این افراد به صورت ویژه ثبت می‌شود تا دیگر نتوانند از تخفیف مجازات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد تجاوز به عنف همراه با قمه‌کشی و رفتارهای خشونت‌آمیزی است که در واقع به سمت محاربه می‌رود و ترس و وحشت در بین مردم ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: سارقان باید بدانند که در صورت انجام این اقدامات و اثبات محاربه، اعدام خواهند شد.

مددی با بیان اینکه فضای البرز را برای مجرمان به ویژه اعضای باندهای سرقت ناامن می‌کنیم، گفت: اختیارات لازم در این زمینه به نیروی انتظامی داده شده است تا در برخورد با این قبیل مجرمان جدیتی بیشتری به خرج دهند.

وی با بیان اینکه سرقت بیشترین مورد را از حیث نرخ جرایم در استان البرز دارد، متذکر شد: امیدواریم با همت نیروی انتظامی و اجرای طرح‌های مداوم و مستمر بتوانیم در مدت کوتاهی میزان جرایم سرقت را در این استان کاهش دهیم و رضایت حداکثری مردم را جلب کنیم.


10740384
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است