بین‌الملل 12:51 - 14 بهمن 1401

واکنش جنبش حماس به عادی سازی روابط سودان و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به سفر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به سودان در راستای تحکیم توافق دو طرف برای عادی سازی روابط واکنش نشان داد.

در بیانیه جنبش حماس در خصوص سفر «ایلی کوهن» وزیر صهیونیست با «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان آمده است: ما از مقامات سودان می‌خواهیم از تصمیم خود برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی صرف نظر کنند.

جنبش حماس تأکید کرد: تصمیم سودان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، با تشدید تنش آفرینی‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین همراه شده و این مسئله به پوششی برای ارتکاب جنایات بیشتر تبدیل شده است.

گفتنی است که رئیس شورای حاکمیتی سودان دیروز پنجشنبه با ایلی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خارطوم دیدار و با وی در مورد راه‌های ایجاد روابط مشترک امنیتی و نظامی گفتگو کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که کوهن در جریان سفر به خارطوم، پایتخت سودان، چندین قرارداد امضا کرد.


11803956
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی استعفای چند فرمانده ارشد در ارتش صهیونیستی، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دومینو وار بودن این اتفاقات نتانیاهو را گوشه رینگ می‌برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه جدیدترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را اعلام کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم اسرائل به دست حزب الله لبنان را دارای پیام‌های خاصی برای این رژیم ، مقاومت و حامیان آن دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک سناتور روسی با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به حملات اسرائیل گفت که اعتراضات به این رژیم در آمریکا به ابعاد بی‌سابقه‌ای رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد ایران تا دستیابی به بمب اتم چند هفته فاصله دارد اما به دنبال ساخت آن نیست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیرخارجه انگلیس در نخستین سفرش به قرقیزستان مدعی شد که این کشور شرکای تحت رهبری چین در حوزه اقتصادی دارد و بیشکک باید حق انتخاب شریکان را داشته باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، برخی فرماندهان دیگر نیز استعفا خواهند کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا در پی یورش پلیس آمریکا به محوطه آن و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌ها را تعطیل کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» چین اتهام فعالیت جاسوسی در آلمان را «قاطعانه» رد کرد و از برلین خواست که وجهه پکن را خدشه‌دار نکند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است