استانی 16:20 - 26 اردیبهشت 1401

اعتماد مردم به ورزش شنا با برگزاری نمایشگاه افزایش می‌یابد

پیمان گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت و تأثیر آن اظهار داشت: برای دعوت مدارس شنا و استخرها مکاتبه لازم با اداره کل و فدراسیون شنا انجام شده است تا به صورت تخصصی یکی از غرفه‌ها به مباحث شنا پرداخته شود.

وی ادامه داد: همه رشته‌های ورزشی از جمله شنا به صورت همگانی و قهرمانی حضور دارند اما همچنان مردم برای ورود به این رشته و استخرها واهمه دارند.

بازگشت اعتماد مردم به استخر و شنا

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلی این مراکز در دوران کرونا این نمایشگاه باعث می‌شود تا دوباره مردم به این رشته ورزشی اعتماد کنند و نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت بهترین مکان برای صحبت با کارشناسان مربوطه است.

وی با بیان اینکه مدارس مجوز دار شنا در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، گفت: بسیاری از مدارس به صورت غیر رسمی و بدون مجوز اقدام به آموزش شنا می‌کنند که حضور مردم و این مدارس در این نمایشگاه سبب افزایش آگاهی و آشنایی با چنین مدارسی است.

ارزش آب درمانی و نشاط اجتماعی ورزش شنا

گرامی در خصوص ویژگی‌های بارز این ورزش گفت: دو بُعد نشاط اجتماعی و آب درمانی این ورزش بسیار حائز اهمیت است که در سال‌های اخیر به ارزش آب درمانی و هیدروتراپی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با اشاره به قهرمانی‌های این ورزش نسبت به سایر ورزش‌ها گفت: این رشته ورزشی حدود ۱۲۳ مدال در مسابقات آسیا دارد، در صورتی که فوتبال و بسکتبال هرکدام یک مدال دارند.

تولید محصولات شنا با همکاری دانش بنیان

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان خاطر نشان کرد: محصولات این رشته ورزشی وارداتی است و برای تولید و خودکفایی در این زمینه تلاش شده که با یک واحد دانش‌بنیان همکاری و برای جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم که این نمایشگاه در این مسیر نیز فرصت مناسبی خواهد بود.

وی با گلایه از سیستم مجوز دهی گفت: لازم است که اداره کل ورزش و نهادهای مربوطه برای مجوز دهی همراهی بیشتری داشته باشند تا در این مدت کوتاه برای برگزاری نمایشگاه مجوز دهی نیز تسهیل شود.


11563243
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است