استانی 20:08 - 01 بهمن 1399

ساماندهی مربیان کُشتی/ کارت‌های ۵ میلیونی مربی‌گری جمع می‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای هیئت‌های کشتی لرستان در سخنانی با تاکید بر ضرورت تعامل با سپاه از سوی هیئت‌های کشتی استان، عنوان کرد: هر جایی هم که سپاه برای ورزشکاران کشتی سوله اختصاص دهد، فدراسیون کشتی تُشک آن را تأمین می‌کند.

پیگیری برای بیمه کردن مربیان کشتی

دبیر در ادامه با تاکید بر اینکه رئیس هیئت کشتی استان و همچنین شهرستان‌ها باید برای این ورزش و ورزشکاران آن وقت بگذارد، عنوان کرد: حمایت از مربیان کشتی و همچنین بیمه کردن آنها یکی از دغدغه‌های فدراسیون است و امیدواریم بتوانیم در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رؤسای هیئت‌های کشتی در شهرستان‌ها با آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا کنند، افزود: می‌توان از امکانات این نهاد برای ورزش کشتی استان استفاده کرد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین به لزوم توجه به حوزه آموزش از سوی مربیان کشتی تاکید کرد و بیان داشت: مربیان هر کدام در رده سنی که تخصص دارند اقدام به آموزش کشتی گیران کنند.

کارت‌های ۵ میلیونی مربی‌گری کشتی جمع می‌شوند!

دبیر، تصریح کرد: به زودی این حوزه ساماندهی می‌شود و اقدام به صدور کارت برای مربیان پایه، بزرگسالان، درجه دو و سه می‌کنیم، همه این اطلاعات نیز بر روی سایت فدراسیون بارگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقلب، مُهر و کارت‌های پنج میلیونی که فروخته می‌شد، همه جمع می‌شوند، گفت: همه چیز شفاف می‌شود، هر کسی در دورترین روستا هم باشد می‌داند که فلان مربی در چه باشگاهی و درجه چند است.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه مربیان در طول سال چند بار باید آزمایش شوند، گفت: آمادگی بدن، نه سن در مربیان کشتی مهم است، آموزش پایدار در طول سال باید مورد توجه قرار بگیرد.

دبیر با اشاره به اینکه مربیانی که در باشگاه تمرین نمی‌دهند، کارت مربی گری آنها دچار مشکل خواهد شد، بیان داشت: مربیان در باشگاه باید تمرین بدهند، اگر می‌خواهیم که کشتی به روزهای خوب برگردد باید این اتفاق رخ دهد.

وی، عنوان کرد: هر موقع هیئت کشتی استان اعلام کند، ما مربی به لرستان برای آموزش اعزام می‌کنیم، اگر سطح مربیان بالا بیاید، کشتی استان تکان می‌خورد.

دولت نمی‌تواند برای همه کشتی گیران شغل ایجاد کند

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بر ایجاد باشگاههای کشتی در مناطق مختلف شهرها به خصوص محله‌های محروم تاکید کرد.

دبیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع ایجاد اشتغال برای کشتی گیران، بیان داشت: دولت این توانایی را ندارد که برای کشتی گیران اشتغال ایجاد کند، کسی که مدال جهانی دارد از سوی دولت به دستگاه‌ها معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح کشور پنج میلیون کشتی گیر داریم، افزود: نمی‌توان برای همه اینها اشتغال ایجاد کرد.

ضرورت برگزاری مسابقات کُشتی در لرستان

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه با تاکید بر برگزاری مسابقات و لیگ کشتی در استان لرستان، گفت: این امر موجب پیشرفت ورزش کشتی و ورزشکاران این استان می‌شود.

دبیر با بیان اینکه از مدیرکل ورزش و جوانان شما «آبی گرم نمی شود»، ادامه داد: باید برگزاری این گونه مسابقات از سوی رئیس هیئت کشتی استان مورد توجه قرار بگیرد.

وی، بیان داشت: در این راستا از ظرفیت سپاه استفاده شود، می‌توان از این ظرفیت برای برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی در استان استفاده کرد ما هم کمک می‌کنیم.


10913533
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است