استانی 18:05 - 24 مرداد 1401

احتمال خاموشی در کهگیلویه و بویراحمد/ مصرف برق افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جمال معتمدی زاده ظهر دوشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان، با تشریح برخی از آمارهای مصرف برق، از روند صعودی آن در این استان اظهار نگرانی کرد.

وی تصریح کرد: با اعلام هواشناسی، در روزهای آینده شاهد افزایش دما در ایران و استان خواهیم بود.

معتمدی زاده افزود: انتظار داریم همه مردم در صرفه جویی برق و خاموش نمودن وسایل برقی پُرمصرف خود در ساعات پیک بار نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در این استان از مرز ۵۲۰ مگاوات با رشد ۲۰ درصد به طور بی سابقه‌ای گذشته است، اظهار داشت: اگر مشترکین برق مدیریت مصرف برق در استان نداشته باشد امکان خاموشی و قطعی برق وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: نگران روزهای آینده تأمین برق در صورت روند کنونی مصرف از سوی مشترکین هستیم و انتظار داریم مشترکین در صرفه جویی مصرف برق، نهایت همکاری را بیشتر از گذشته از خود نشان دهند.

معتمدی زاده از خسارت‌های فراوان سیلاب به تأسیسات صنعت برق در این استان خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش مان را بکار می‌گیریم تا برق مشترکین خانگی در استان طی ساعات پیک بار قطع نشود، اما نیازمند مشارکت مردمی هم در این ارتباط هستیم.

وی ابراز داشت: میزان مصرف برق در این استان در نیم قرن اخیر به طور نگران کننده‌ای سیر صعودی دارد و شبکه‌های توزیع نیروی برق برای تأمین برق پایدار با مشکلات جدی مواجه است.


11655480
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است