اجتماعی 13:03 - 13 مرداد 1399
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از همکاری ۴۱ هزار فرهنگی به عنوان رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد خبرداد و گفت: خلاء ناشی از فقدان والدین دانش آموزان یتیم، را محبت معلم پر می‌کند.

همکاری ۴۱ هزار فرهنگی به عنوان رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد

به گزارش ایسنا، سید مرتضی بختیاری در نهمین نشست شورای هماهنگی ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که به میزبانی کمیته امداد برگزار شد، با تشریح فلسفه تشکیل کمیته امداد پس از انقلاب و به دستور حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: توانمندسازی افراد مهم‌ترین ماموریت این نهاد است.

وی افزود: بزرگترین و موثرترین عامل در زندگی هر فرد آموزه‌های تربیتی است.

بختیاری بر ضرورت وجود مراکز شبانه روزی تاکید و تصریح کرد: حدود ۴۱ هزار رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد داریم که جای تقدیر از این همکاران دارد البته باید همکاری این دو نهاد بیش از پیش باشد.

وی ادامه داد: متناسب با استعدادهای درونی دانش آموزان باید زمینه را برای رشد آنها فراهم کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خلا  ناشی فقدان پدر یا مادر دانش آموزان یتیم را تنها محبت معلم می‌تواند جبران کند؛ هرچند کمیته در رفع نیازهای دانش آموزان می‌کوشد اما نقش معلمان در رفع مشکلات یتیمان  بسیار با اهمیت است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی اضافه کرد: با توجه به زمینه‌های همکاری‌های مشترک هم افزایی و همکاری دو نهاد باید بیش از پیش باشد.

انتهای پیام


10650178
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران بهبود نسبی یافته و در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتل سریالی معتادان که موفق شده بود پای چوبه دار از اولیای دم یکی از قربانیانش رضایت بگیرد، سرانجام بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرعشی گفت: امسال نسبت به سال گذشته عوامل بهداشت و درمان کاهش پیدا کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری عاملان رعب و وحشت در اسلامشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: بیش از پنج هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: بیش از پنج هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار گودرزی گفت: چند روز پیش انتشار فیلمی از صحنه سرقت بعنف در اتوبان صدر ذهن‌ها را متوجه خود کرد و فرصتی فراهم شد تا یک بار دیگر پلیس آگاهی تهران بزرگ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی و هوشمندی کارآگاهان خود را به رخ مجرمین بکشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران دستگیر شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تاکسی‌های اینترنتی اگر نگران راننده‌ها هستند، کمیسیون آن‌ها را کم کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است