استانی 15:53 - 11 آذر 1400

حمایت از حرکت‌های مردمی با حذف قوانین مزاحم

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری، پیش از ظهر پنج‌شنبه در آئین بزرگداشت هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدرس (ره) که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات آرامگاه شهید مدرس برگزار شد، با بیان این‌که اعتقاد و تاکید در نظام اسلامی این بوده که نقش اصلی همیشه در اختیار مردم است، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران زیادی وجود دارند که در عرصه دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان این‌که برای حل مشکلات در همه بخش‌ها، حرکت‌های مردمی همانند دفاع مقدس توسط خود مردم باید آغاز شود، خاطرنشان کرد: نقش دولت و دستگاه‌های دولتی در این عرصه نقش حمایتی است و اگر موانعی در کار باشد، باید این موانع را از جلوی پای حرکت‌های مردمی بردارند و حمایت و تسهیل‌سازی لازم صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به استعداد بالای مردمی مردم ترشیز، افزود: دستگاه‌های حاکمیتی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا موانع پیش رو را برطرف و کار مردم را تسهیل و روان کنند.

وی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم با قانون‌گذاری، تصویب قوانین خوب و حذف قوانین مزاحم، بتوانیم از حرکت‌های مردمی و حاکمیتی در بستر قوانین خوب حمایت کرده و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

نظری اضافه کرد: ظرفیت معنوی بسیار قوی در استان خراسان رضوی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم الگوهای عملی خوبی را برای حل تمام مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ارائه دهیم.


11347330
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است