استانی 19:37 - 01 آبان 1400
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع):
ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) گفت: بسته نظامی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی برای چهار استان شمال‌غرب کشور تهیه و تدوین شده است که می تواند به توسعه استان و کشور کمک فراوانی کند.

امنیت موجود در آذربایجان غربی مثال زدنی است

سردار محمدتقی اوصانلو امروز اول ابان در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مردم باید از مدیریت و منصب مسئولان منتفع شوند. به‌گونه‌ای که مدیریت‌ها جهادی باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با بیان این که در طول بیش‌از ۴ دهه عمر انقلاب افراد بسیاری در کرسی قدرت نشسته‌اند، افزود: نیازهایی که مسئولان باید از مردم رفع کنند نعمت خداست که نباید با آن‌ها با ملامت و خستگی برخورد کرد چرا که در این صورت به بلا تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: بسته نظامی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی برای چهار استان شمال‌غرب کشور تهیه و تدوین شده است. این بسته میتواند به توسعه استان و کشور کمک فراوانی کند.

سردار اوصانلو فرمانده با اشاره به اینکه امنیت موجود در اذربایجان غربی و شمالغرب زبانزد خاص و عام است، یادآور شد: امروز با همدلی مردم و مسئولان امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمال غرب ایجاد شده است.

انتهای پیام


11285379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است