فرهنگی‌هنری 20:17 - 07 مهر 1399
جشنواره ملی عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا» تا ۲۵ مهر بازگشایی شد.

تمدید جشنواره عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا»

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، تاکنون بیش‌از ۲۵۰ قطعه عکس و نزدیک به ۱۵۰ پوستر از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است.



در فراخوان این جشنواره آمده است: «جشنواره ملی عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا» فرصتی برای همه شهروندان ایرانی است تا آنچه در خصوص واکنش‌های اخلاقی، همدلی و همیاری ایرانیان که در مواجهه با بیماری کووید_۱۹ را ثبت و ضبط کرده‌اند، با زبان هنر، مستندسازی کرده و در نمایشگاه مجازی این جشنواره در معرض دید قرار دهند. متقاضیان می‌توانند آثار عکاسی و طراحی پوستر خود با موضوعات زیر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:



۱- جلوه‌های حضور داوطلبانه و همکاری با کادر درمان و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ویروس کرونا



۲- جلوه‌های همدلی با مردم آسیب‌دیده از ویروس کرونا



۳- مشارکت مردم در رعایت اصول بهداشتی در ارتباطات اجتماعی



۴- تجلیل از کادرهای درمان و صفوف مقدم



۵- مبارزه با اپیدمی کرونا



۶- تجلیل از شهدای سلامت



دریافت آثار از طریق ایمیل و شماره پیام‌رسان شبکه اجتماعی واتس‌آپ جشنواره به نشانی‌های زیر امکان‌پذیر است:



artfestivalcoronavirus@iau-tnb.ac.ir و ۰۹۱۲۸۴۰۶۲۷۴.



این جشنواره از سوی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی، با همکاری دانشگاه هنرهای ایرانی - اسلامی استاد فرشچیان و انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران برگزار می‌شود. تاریخ داوری و اعلام نتایج متعاقبا اعلام می‌شود.



انتهای پیام


10738881
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است