استانی 20:21 - 14 آذر 1400

دستگیری عاملان تصویربرداری و انتشار کلیپ بیمار روانی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی کسانی اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حضور یک بیمار روانی که به صورت نیمه عریان در خیابان اصلی شهرک دولت آباد کرمانشاه ظاهر شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی پلیس فتا کرمانشاه مشخص شد این کلیپ برای اولین بار در صفحه اینستاگرامی شخصی که اهل شهرستان روانسر و ساکن کرمانشاه بود منتشر شده و نسبت به احضار وی اقدام شد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه تصریح کرد: پس از حضور این فرد در پلیس فتا و حذف کلیپ به منظور جلوگیری از بازنشر بیشتر آن مشخص شد تصویربرداری توسط فرد دیگری که در صحنه حاضر بوده انجام شده و سپس تصاویر ضبط شده برای یک نفر دیگر ارسال شده است.

عباسی خاطر نشان کرد: با دریافت این اطلاعات مأموران پلیس فتا با شناسایی عاملان اصلی تصویربرداری و ارسال کلیپ حضور بیمار روانی به صورت نیمه عریان در شهر نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

وی از معرفی عاملان اصلی تصویربرداری و ارسال کلیپ به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: شهروند روانسری نیز که در ابتدا دستگیر شده بود برای تکمیل پرونده و تحقیقات در اختیار پلیس فتا قرار دارد.


11351892
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است