استانی 21:44 - 13 بهمن 1401

بهره برداری از ۱۹ طرح آموزشی در استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر پنج شنبه در آئین بهره‌برداری از ۱۹ طرح آموزشی همزمان با سراسر کشور در شهر توره از توابع شهرستان شازند اظهار کرد: امروز به صورت سراسری بهره برداری از یک هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در کشور انجام شد و واحدهایی که عموماً با مشارکت خیرین ساخته شدند در این مراسم به بهره برداری رسیدند و خوشبختانه خیرین استان مرکزی در سطح کشور نیز پیشتاز هستند.

وی گفت: در هفته دولت ۱۶۰۰ پروژه آموزشی جدید مورد بهره برداری قرار گرفته بود و امروز هم ۱۱۰۰ واحد دیگر بهره برداری شد که جمعاً امسال ۲۷۰۰ طرح آموزشی به مجموع واحدهای آموزشی کشور افزوده شد و این یک حرکت قابل توجه در حوزه آموزش است.

استاندار مرکزی افزود: البته همچنان نیازمند احداث واحدهای جدید و بازسازی واحدهای فرسوده هستیم و دولت سیزدهم برنامه‌های زیادی در این راستا دارد و با کمک دستگاه‌ها و سازمان‌های محرومیت زدایی حرکت‌های قابل توجهی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه توسعه واحدهای مهارتی در سطح شهرستان‌ها یک ضرورت مهم است، گفت: افزایش هنرستان‌های آموزشی در شهرستان‌ها یکی از برنامه‌های مهم بوده و البته طرح‌های ویژه ای برای راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت پیش بینی شده و روند آن شتاب خواهد گرفت.

مخلص الائمه اضافه کرد: راه اندازی واحدهای آموزشی اشتغال زا، هنرستان بهداری و واحدهایی که نیاز صنعت و استان را در بخش‌های مختلف تأمین می‌کنند در دستور کار است.


11803618
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است