استانی 20:51 - 14 آذر 1400
ایسنا/اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن امروز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در مقابل مس رفسنجان شکست سنگینی خورد، شکستی که ذوبی ها نقش داوری را در آن موثر دانستند، این موضوع موجب شد تا بلافاصله بعد از پایان بازی در اعتراض به داوری بیانیه ای صادر کنند.

بیانیه باشگاه ذوب‌آهن در اعتراض به داوری

باشگاه ذوب آهن پش از شکست تیم ذوب آهن در مقابل مس رفسنجان با صدور بیانیه ای نسبت به داوری این بازی اعتراض کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در این بیانیه آمده است:

" علیرغم همه فریادها و درخواست هایی که در فصل گذشته نسبت به نحوه قضاوت دیدارهای ذوب آهن نمودیم و ۱۶ امتیاز از دست دادیم ظاهرا این فریادها به جایی نرسید.

 این دایره اشتباهات را سرِباز ایستادن نیست، مشکلات داوری در هشتمین هفته لیگ گویی تمامیت فوتبال اصفهان را نشانه گرفته است، اغماض فاحش در دیدار ذوب آهن و مس رفسنجان بر خطای آشکار پنالتی بازیکن مس رفسنجان برروی بازیکن ذوب آهن وخطایی که منجر به پاس گل، تیم مس قبل از گل سوم گردید به راحتی روال بازی را عوض کرد.

این را ما نمی گوییم بلکه همه کارشناسان داوری می گویند.

چه کسی پاسخگویی زحمات و هزینه های باشگاه هاست؟

چرا کمک داوری که از صبح به علت بیماری در بیمارستان بوده است باید در قضاوت دیدار نقش آفرینی کند؟

چرا داور چهارم به جای کمک به روند صحیح داوری، نقش ناظم مدرسه را ایفا می کند؟

و دهها چرای دیگر، که ظاهرا پاسخگویی ندارد

تا انتهای لیگ ۲۲ هفته باقی است برای چندمین بار از متولیان محترم فوتبال کشور درخواست می کنیم که نسبت به نحوهٔ قضاوت دیدارهای پیش روی لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور دقت نظر بیشتری داشته باشند تا طی مسیر پر مرارت باشگاه داری برای تیم های که علیرغم همه سختی ها مظلومانه ایستادگی کرده و چراغ فوتبال کشور را روشن نگاه داشته اند، آسان تر شود".

انتهای پیام


11351916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است