استانی 20:38 - 29 مهر 1400
امام جمعه گنبدکاووس:
ایسنا/گلستان امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به ورود میلیون‌ها دوز واکسن توسط سازمان هلال احمر، گفت: این اقدام هلال احمر در شرایط حساس کشور گره گشایی کرد.

ورود هلال احمر به موضوع واردات واکسن گره گشا بود

حجت الاسلام محمود ترابی امروز پنجشنبه ۲۹ مهرماه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان اظهار کرد: جوانی و داوطلب بودن از جمله ویژگی هایی است که اگر به صورت جدی به آن توجه شود، می تواند به عنوان موتور محرکه و پیشران برای رسیدن به اهداف متعالی این جمعیت کمک کند.

وی با اشاره به اعتبار بین المللی سازمان هلال احمر و اعتماد جامعه جهانی به نیات خیرخواهانه این سازمان، افزود: همگان دیدند که ورود هلال احمر به موضوع واردات واکسن چگونه توانست گره بزرگی را از این حوزه باز کرده و به کمک مردم ما بیاید.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردمی بودن هلال احمر باعث شده است که ماندگاری و اثربخشی این نهاد چشمگیر و قابل اعتنا باشد، خاطرنشان کرد: اینکه سازمان هلال احمر به ویژه جمعیت هلال احمر استان گلستان در سالهای اخیر با موفقیت در ماموریت های خود حاضر شده است به دلیل توجه درست به بدنه مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان نیز در این دیدار با اشاره به حمایت های ائمه جمعه و مدیران گنبدکاووس از فعالیت های این نهاد، گفت: در سالهای اخیر خیرین و نیکوکاران گنبدی نیز یکی از بازوان توانمند هلال احمر در سطح استان گلستان و حتی کشور بوده اند.

فرهاد میقانی با بیان اینکه هرگاه در هر نقطه ای از کشور مردم نیازمند حضور و همراهی هموطنان خود را داشته اند، این مردم گلستان و گنبدکاووس بوده اند که از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند، افزود: در تلاش هستیم با تقویت این بدنه و روحیه مردمی در جمعیت هلال احمر ماموریت های تخصصی را نیز در این نهاد با توسعه و شتاب بیشتر دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه معنویت افزایی در جوانان و داوطلبان هلال احمر یکی از ضروریات برنامه ای ماست، بیان کرد: در تلاش هستیم تا از ظرفیت روحانیت و به ویژه ارشادات ائمه محترم جمعه در این حوزه به طور کامل بهره مند شویم.

خبرنگار: مهدی باقریان

انتهای پیام


11282865
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است