استانی 12:17 - 07 آبان 1399

اهانت به پیامبر(ص) در راستای پروژه اسلام‌هراسی/ ساکت نخواهیم بود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) مرکز رسانه فاطمیون بیانیه‌ای در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است، 

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (الصف: ۸)

توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود، بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام حضرت محمد(ص) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای حامی تروریست طراحی شده است.

در امتداد هجوم ناجوانمردانه جریان کفر و نفاق علیه حق و عدالت، بار دیگر اقدام موهن و گستاخانه دیگری، شخصیت بی‌نظیر عالم بشریت را نشانه گرفت و با بازنشر کاریکاتور اهانت آمیز علیه پیامبراکرم(ص) که این بار نیز تحت حمایت یکی از دولت‌های غربی و به بهانه حمایت از آزادی بیان انجام شد، قلب بیش از یک میلیارد مسلمان و میلیون ها آزادیخواه را در اقصی نقاط جهان جریحه‌دار کرد.

این جریان شیطانی در طول تاریخ، مسیر تاریکی را طی نموده است و امروزه نیز شاهد حضور آنان هستیم؛ این کوردلان امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم تاب محمدی را بی‌فروغ کنند.

رزمندگان سلحشور فاطمیون در کنار امت هوشیار و متحد مسلمان جهان همچون گذشته، خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) تا ظهور منجی موعود(عج الله تعالی فرج الشریف) حاضر در تمام رویدادها و صحنه‌هاست.

مرکز رسانه فاطمیون ضمن ابراز تاسف و اندوه مضاعف از این حرکت شرم‌آور و دین‌ستیز رئیس جمهور فرانسه علیه رسول مهر و رحمت(ص) که قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان بخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد، اعلام می‌دارد ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی و خشونت آمیز، آن هم به طور آشکار از سوی یک دولتِ مدعی حقوق بشر، تاکید می‌کند هیچ گاه در برابر توهین به مقدس‌ترین مقدسات خود ساکت و بی‌تفاوت نبوده و در مسیر برملاساختن اهداف شوم دشمنان خواهد کوشید.


10783676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است