ورزشی 14:07 - 07 مرداد 1400
مسابقات قهرمانی جهان والیبال ساحلی ناشنوایان اواسط مرداد در لهستان برگزار می شود و ۴ والیبالیست راهی این مسابقات خواهند شد.

والیبالیست‌های ساحلی ناشنوا اعزامی به لهستان مشخص شدند

امیر حسین منظمی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان با حضور ۴ ورزشکار در تهران در حال برگزاری است که این اردو تا ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت و سپس والیبالیست های ناشنوا برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ۱۶ مرداد راهی لهستان خواهند شد.

وی از مهراد کشاورز، وحید طالبی، حامد گرکانی و حسام الدین خیراندیش به عنوان ورزشکاران اعزامی به لهستان نام برد و گفت: این ۴ ورزشکار در قالب دو تیم الف و ب در قهرمانی جهان لهستان شرکت خواهند کرد. البته سعی کردیم ترکیب تیم را از بین ورزشکاران جوان و باتجربه انتخاب کنیم تا به بهترین نتیجه در این مسابقات دست پیدا کنیم.

منظمی پیرامون این پرسش که آیا نسبت به حریفان جهانی شناخت دارد یا خیر؟ افزود: چون هنوز قرعه کشی انجام نشده اطلاع دقیقی از حریفان جهانی خود نداریم، البته تمرینات به گونه ای بوده که ورزشکاران را برای هر شرایطی آماده کرده ایم تا برای اولین بار به جایگاه خوبی در قهرمانی جهان دست پیدا کنیم.

وی در پایان زمان اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی جهان لهستان را ۱۶  مرداد عنوان کرد و گفت: این مسابقات از   ۱۸ مرداد در لهستان آغاز می شود و تا ۲۳ مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


11166854
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد هادس ساروی فرنگی کار وزن ۹۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قزاقستانی به مدال طلای رقابت‌های آسیایی دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند، قهرمان لیگ می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته با اوسمار پیرامون ادامه همکاری صحبت کردیم و از او برنامه خواستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رسول گرمسیری در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد و به مدال نقره رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدرضا رستمی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد و به کسب مدال نقره بسنده کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سعید اسماعیلی فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قرقیزستانی به مدال طلای رقابت‌های آسیایی دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرینات تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران زیر نظر محمد نصرتی و محمد عسگری پیگیری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است