استانی 11:15 - 07 آبان 1399

اجرای ۲۵ طرح امنیتی در شهریار/زیرساخت ها انتظامی تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، نوراله طاهری صبح چهارشنبه در جمع فرماندهان انتظامی غرب استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاند حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی و رضا کرم محمدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد، لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس و سید محمد مختاری سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد اظهار داشت: وضعیت غرب استان تهران با توجه به تنوع و تراکم زیاد جمعیت در این منطقه به لحاظ امنیتی مطلوب است.

فرماندار شهریار با بیان اینکه غرب استان تهران شرایط بسیار متفاوتی با سایر نقاط استان دارد گفت: به واسطه تنوع قومیتی در این منطقه تنوع جرم را هم شاهد هستیم لذا ضرورت دارد که زیرساخت‌های انتظامی غرب استان تهران بیش از گذشته تقویت شود.

طاهری در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه بیشترین آمار مهاجرت به استان تهران را در شهرستان غرب استان شاهد هستیم این منطقه نیازمند نگاه ویژه و خاص در همه بخش‌های برنامه ریزی است.

وی عنوان داشت: ۲۵ طرح امنیتی و انتظامی در شهرستان شهریار عملیاتی شد که نیروی انتظامی نوک پیکان اجرای این طرح‌ها قرار دارد و باید به این نیروی کوشا و ساعی و خدوم خدا قوت بگوییم.


10783462
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است