ورزشی 08:57 - 01 بهمن 1399
پیش‌ داوری و قضاوت نمی‌کنیم
علی بکماز گفت: در تساوی بازی فولاد مبارکه و سپاهان شائبه‌هایی وجود داشت، پیش داوری و قضاوت نمی‌کنیم منتظر رای کمیته انضباطی هستیم.

سرمربی هندبال طبس: منتظر رای کمیته انضباطی هستیم/برد و باخت سودی برای فولاد نداشت

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس در گفت و گو با ایسنا در خصوص شائبه‌های موجود در مورد تساوی دو تیم فرازبام و فولاد در جریان دور برگشت مرحله اول لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد:  ما قبل از بازی هم به فدراسیون اعلام کرده بودیم که ممکن است این شائبه‌ها پیش بیاید. فدراسیون هم پیگیر این موضوع بود.

علی بکماز گفت: حین بازی هم اتفاقاتی رخ داد که شائبه برانگیز بود. ما اعتراضمان را کتبا به فدراسیون دادیم و قرار است کمیته انضباطی تصمیم‌گیری کند. ما منتظر رای کمیته انضباطی هستیم. هیچ پیش داوری و قضاوتی هم نمی‌کنیم و منتظریم کمیته انضباطی رای را صادر کند.

وی در خصوص اینکه آیا جدول مسابقات مشکلاتی داشته که به این شائبه دامن بزند گفت: اول سال قانونی مطرح شد که تیم‌هایی که به مرحله بعد صعود می‌کنند امتیاز تیم‌های پایین جدول را با خود نخواهند برد. این سبب شد تا برخی بازی‌ها برای تیم‌هایی که صعودشان قطعی است بی فایده شود و تلاشی برای آن نکنند اما این موضوع ممکن است به ضرر تیم‌های دیگر شود.

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: این موضوع در شرایط خاصی روی داده است. ما و فرازبام تقریبا هم امتیاز بودیم ما ۱۱ امتیاز و آنها ۱۰ امتیازی بودند. اگر سپاهان این بازی را می‌برد ما صعود می‌کردیم. سرمربی سپاهان هم گفته که مساوی به نفع تیمش بوده است. در حقیقت برد فرازبام برای تیم سپاهان سودی نداشت. چون امتیاز بازی با تیم‌های پایین جدول برایش محسوب نمی‌شد.

وی گفت: اگر سپاهان بازی با فرازبام را می‌برد ما و سپاهان صعود می‌کردیم، اگر فرازبام می‌برد ما صعود نمی‌کردیم. در این بازی سپاهان فقط در صورت تساوی سود می‌کرد و برد و باخت هیچ تاثیری برای این تیم نداشت.

وی در خصوص تشکیل کمیته انضباطی گفت: جلسه کمیته انضباطی تشکیل شده و ما منتظر اعلام رای هستیم. همه تیم‌ها منتظر هستند رای اعلام شود تا حریف خود را بشناسند. تنها چیزی که برای ما مهم است این است که رای اعلام شود  و هر رای صادر شود ما قبول خواهیم کرد.

انتهای پیام


10911977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است