سیاسی 18:53 - 10 آذر 1400
مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد
مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: به منظور دسترسی آسان زندانیان به پرونده قضایی برای اولین بار در کشور دستگاه هوشمند ورود به سامانه ثنا در ندامتگاه تهران بزرگ راه اندازی شد.

راه اندازی دستگاه ورود به سامانه ثنا در زندان تهران بزرگ

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، علی رستمی با اشاره به موضوع هوشمندسازی زندان های استان تهران اظهار داشت:  در این طرح که با همکاری و اقدام معاونت فن آوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و اداره کل زندان های استان تهران امروز به بهره برداری رسیده، زندانیان می توانند با ورود به سامانه ثنا از آخرین وضعیت قضایی و ابلاغ خود مطلع شوند. 

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: از طریق دفتر خدمات قضایی نیز به فوریت لایحه، اعتراض یا درخواست های خود را به مراجع قضایی ارسال نمایند.

وی همچنین گفت: زندانهای استان تهران پایلوت آغاز این طرح است‌ و زندان های دیگر استان نیز از این دستگاه بهره مند خواهند شد. 

رستمی بیان داشت: دادرسی الکترونیک نیز در زندان های استان برقرار است و ملاقات آنلاین زندانیان با خانواده ها از اقدامات دیگری است که در حوزه هوشمندسازی زندان ها در دست بررسی است و از این طریق خانواده ها در هر نقطه از استان یا کشور با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی می توانند با صرفه جویی در وقت و هزینه به راحتی از طریق فضای مجازی با زندانی مورد نظرشان ملاقات کنند. 

سرپرست معاونت فناوری دادگستری استان تهران نیز در مراسم آغاز به کار سیستم هوشمند اطلاع رسانی زندانیان گفت: با همکاری مشترک معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و اداره کل زندان های استان تهران این طرح که از یک سال قبل مراحل مطالعاتی و اجرای آن آغاز گردیده بود، دستگاه هوشمند وارد عرصه زندان ها شد. 

محسن مقدس تاکید کرد: این دستگاه موجب کاهش هزینه و نیروی انسانی و دسترسی آسان و برخط زندانی به آخرین اطلاعات پرونده اش می گردد. 

وی افزود: به زودی این دستگاه ها در مجتمع های قضایی نیز نصب و راه اندازی می شود تا ضمن حضور کمتر مراجعین به شعبات، خدمات رسانی بهتری انجام گردد. 

مقدس اظهار امیدواری کرد با ادامه طرح هوشمندسازی دستگاه‌های دیگر نیز که در مرحله برنامه ریزی و اجرا هستند به حوزه زندان‌ها وارد شده، بسیاری از امور قضایی در کمترین زمان ممکن انجام شود که به کاهش جمعیت کیفری کمک شایانی خواهد کرد. 

 

دستگاه هوشمند ورود به سامانه ثنا از ظهر امروز در ندامتگاه تهران بزرگ توسط مددجویان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام


11346322
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است