استانی 01:42 - 08 آذر 1399

تعطیلی آموزش حضوری در مدارس استان بوشهر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر و تمدید آموزش مجازی در مدارس استان خبر داد.

در این متن آمده است: با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهرهای قرمز و بر اساس تصمیم هیئت محترم دولت، اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز استان، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته به حالت تعطیلی کامل در می‌آیند و صرفاً تعداد معدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان / شهرستان، حضورشان برای انجام به‌موقع مأموریت‌های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت‌های محوله را انجام خواهند داد.

همچنین از تاریخ فوق به مدت یک هفته، همه آموزش‌های حضوری (رسمی، کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون‌های حضوری در همه مدارس استان تعطیل است.

حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در شهرستان بوشهر، مجازی است اما حضور کارکنانی که حفاظت فیزیکی، تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی مدارس را بر عهده دارند، لازم و ضروری است.

نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در مراکز آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق زرد و نارنجی به تشخیص مدیران مدارس - به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد خواهد بود.

در صورت فعالیت حضوری کادر اجرایی و آموزشی مدارس، رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی الزامی است. بدیهی است در این مدت، آموزش‌های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.


10829662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است