اقتصادی 14:05 - 13 بهمن 1401

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی سکاندار پایگاه نبی اکرم (ص) شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت سنگ آهن مرکزی، صبح امروز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مراسم معارفه مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) با حضور فرماندار شهرستان بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جمعی از مدیران، معاونین و اعضای پایگاه نبی اکرم در هتل نیکان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ نصیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در مسیر خدمت به مردم گام بر می‌دارد و ما باید این کانون مردمی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جامعه کارگری اظهار داشت: از نگاه ایشان، شأن کارگر در جامعه علاوه بر شأن الهی و معنوی آن، به استقلال یک کشور هم وابسته است. هیچ کشوری با بیکاری و تن پروری به استقلال نمی‌رسد و نمی‌تواند در جهان جایگاهی برای خود کسب کند. جامعه کارگری ما در امتحان بزرگ ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که علاوه بر وجدان ملی وجدان دینی نیز دارد.

نصیری با بیان اینکه در بحث استقلال اقتصادی نیز بیشترین نقش را کارگران دارند افزود: بحث بسیج کارگری از مباحث مهمی است که ما در شهرستان بافق آن را دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان یکی از پایگاه‌های پرجمعیت ما می‌تواند نقش به سزایی در پیشبرد برنامه‌های بسیج داشته باشد بنابراین از آقای حمیدیان و تیم همراهشان انتظار داریم که در پیشبرد برنامه‌های بسیج که شامل بحث‌های تربیتی، مقاومتی، جهادی، امنیتی و … می‌شود یاری رسان ما باشند.

سرهنگ نصیری در ادامه به حلقه صالحین اشاره‌ای کرد و گفت: موضوع حلقه صالحین در مباحث مختلفی نظیر بالا بردن روحیه کار، بهره وری و … می‌تواند اثرگذار باشد بنابراین خواهشم این است که این موضوع به طور جد پیگیری و ساماندهی شود.

وی با تاکید بر اینکه توقع داریم در تأمین نیرو برای برپایی گردان کارگری نیز فعالیت‌های لازم انجام شود اظهار کرد: پایگاه نبی اکرم (ص) در مباحث فرهنگی هم باید فعال‌تر از پیش ظاهر شود.

فرمانده سپاه بافق در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل چند گروه جهادی تخصصی نیز از جمله مواردی است که انتظار داریم پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن آن را محقق کند تا به یاری خدا از توانایی و خدمات این گروههای جهادی برای پیشبرد اهداف سازندگی در شهرستان، استان و کشور بهره ببریم.


11803230
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده امسال به طور قطع از طریق مشارکت‌های مردمی محقق خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) موفق به اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکایو (سازمان بین المللی هوانوردی) برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد و دارایی گفت: استفاده از سپرده‌های مردم در تولید به جای مسیر‌های غیرمولد و تورم‌زا امسال در اولویت‌های وزارت اقتصاد قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز ۱۰ فروردین ماه شاهد کاهش دما و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» باتوجه به این که شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردمی است بر این اساس برای اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن دولت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است