اجتماعی 15:07 - 01 بهمن 1399
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح "اقتدار ۲" در شهرستان های غرب استان تهران و دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش خبر داد.

دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش در طرح «اقتدار ۲»

به گزارش ایسنا سردار کیوان ظهیری افزود: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با اراذل و اوباش و براساس وظیفه ذاتی پلیس، طرح مقابله با این افراد از سه روز گذشته توسط پلیس در شش شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۳۱۹ نفر دستگیر شدند که ۱۰۳ نفر از این دستگیرشدگان از مخلان نظم و امنیت بوده‌اند و علی‌رغم اینکه دفعاتی به جرم شرارت بازداشت شده بودند مجدداً به اقدامات مجرمانه خود ادامه دادند و به علت شرارت، نزاع و تخریب بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۱۱۲ حکم قضائی اجرا شد، اظهارکرد: ۲۳۹ مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش در شهرستان های غرب استان تهران مورد  بازرسی و کنترل قرارگرفت.

وی با اشاره به کشف ۱۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۰ قبضه سلاح سرد از اوباش بازداشت شده گفت: در عملیات های پلیس ۱۳ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و2200 لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۴۷۲ دستگاه ماینراعلام کرد: ۲۱ هزار و ۷۰۰ عدد قرص غیرمجاز و روانگردان نیز از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به پخش کلیپی از تخریب خودروهای شهروندان در شهرستان بهارستان در فضای مجازی تصریح کرد: در این خصوص ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر را شناسایی و دستگیر کردند.

ظهیری افزود: فردی که سه نفر از شهروندان بهارستان را به صورت نیمه عریان و با تهدید سلاح سرد در سطح شهر گردانده بود در عملیاتی ویژه توسط پلیس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی "اقتدار ۲" در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام


10913078
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خرابی برخی پله‌برقی‌های تهران تردد را برای شهروندان سخت کرده که برای کاهش این مشکل معاون فنی شهرداری تهران از نصب ۶۰ یونیت جدید پله‌برقی تا سه ماه‌آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است