استانی 20:13 - 16 مرداد 1399

پیشرفت ۶۰ درصد اجرای طرح کاداستر در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی صومعه سرا با بیان اینکه تمام هیأت‌های واگذاری زمین از جمله محیط زیست، حاشیه تالاب و کشاورزان با تصویب طرح کاداستر تعیین تکلیف می‌شوند، گفت: طرح در حال حاضر در شهرستان صومعه سرا از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی ضیابر به محدوده منطقه آزاد انزلی الحاق می‌شود، بیان کرد: با موافقت این طرح در آینده شاهد تحول در زندگی مردم این منطقه و روستاهای همجوار خواهیم بود.

دلخوش با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه برق شهرستان صومعه سرا، تصریح کرد: تاکنون ۳۰۰ ترانس نصب و ۹۰ درصد تیرهای برقی چوبی در روستاها نصب و جا به جا شده است.

وی در ادامه به پروژه‌های عمرانی محور فومن به پونل و کلید بر به ماسال اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا دو سال آینده این پروژه‌ها بهره برداری شود. مراحل اجرایی ساخت اتوبان محور خمام به پیر بازار و ضیابر هم در حال پیگیری است.

نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۳۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: متأسفانه فقط ۱۱ هزار کانال آب برای این حجم از شالیکاری تعبیه شده است.

وی با اشاره به اهمیت لایروبی رودخانه‌ها و انهار، افزود: ۴۸ استخر و رودخانه تا کنون ساماندهی و لایروبی شده است.

نماینده صومعه سرا در مجلس همچنین در ادامه افزود: احداث چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی صومعه سرا با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و مساحت ۶۴۰۰ متر امروز کلنگ آن به زمین زده شد.

دلخوش احداث سدهای لاستیکی را برای تأمین منابع آبی و همچنین اجرای طرح‌های گردشگری حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در اتمام سد لاستیکی بازار جمعه باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.


10655972
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است