بین‌الملل 10:43 - 29 مهر 1400
گزارشی که نژادپرستی در محل کار را در اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) بررسی کرده از موارد مکرر استفاده از اصطلاحات توهین آمیز توسط کارکنان و سرپرستان این اداره با همکاران خود از اقلیت‌های نژادی خبر می‌دهد.

انتشار گزارشی از رفتار نژادپرستانه در وزارت مهاجرت کانادا

به گزارش ایسنا، به نقل از CBCNEWS، این سند ۲۰ صفحه‌ای که توسط شرکت تحقیقاتی افکار عمومی پولارا گردآوری شده، در ماه ژوئن به اداره مهاجرت کانادا ارائه و اخیراً به صورت آنلاین منتشر شد.

چندین کارمند به این شرکت تحقیقاتی گفته‌اند که آنها شنیده‌اند که از زبان نژادپرستانه در محل کار استفاده شده است. این تحقیق، از گزارش‌های متعدد «خشونت‌های نژادپرستانه» در اداره مهاجرت خبر می‌دهد.

کارکنان اداره مهاجرت از اقلیت‌های نژادی به این شرکت تحقیقاتی گفتند که از مأموریت‌های بین‌المللی و فرصت‌های رشد حرفه‌ای منع شده‌اند.

این گزارش می‌گوید یکی از مدیران ادعا می‌کند که ارزیابی آنها از یک کارمند اقلیت نژادی توسط فردی بالاتر از او برای ارتقای یک کارمند غیر اقلیت لغو شده است.

کارکنان اقلیت نژادی به پولارا گفتند که آنها در محیط کار به حاشیه رانده شده‌اند و در موقعیت‌های نامطلوب قرارداد موقت به طور نامتناسب و برای مدت طولانی نگه داشته می‌شوند که مانع حمایت از حقوق آنها برای ارتقاء یا صحبت در برابر حوادث نژادپرستانه می‌شود.

پولارا همچنین گفت که شرکت کنندگان در گروه‌های متمرکز هشدار دادند که نژادپرستی در محل کار می‌تواند بر رسیدگی به پرونده‌ها تأثیر بگذارد. آنها به قوانین تبعیض آمیز برای رسیدگی به درخواست‌های مهاجرت از برخی کشورها یا مناطق، از جمله الزامات مربوط به سند مالی اضافی برای متقاضیان نیجریه اشاره کردند.

اداره مهاجرت کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظرات بیان شده را بسیار جدی می‌گیرد و در حال اقدام است.

برخی از این اقدامات مانند گروه ویژه برای از بین بردن نژادپرستی توسط اداره مهاجرت در ژوئیه ۲۰۲۰ و قبل از تحقیقات پولارا آغاز شده است.

این اداره گفت که با ذینفعان خارجی در مورد چگونگی شناسایی و رفع موانع سیستمی در ارائه سیاست‌ها و برنامه‌ها مشورت می‌کند و آموزش‌هایی را در این رابطه برای کارکنان و مدیران اجرایی کرده است. همچنین برای هر بخش خود یک نماینده ضد نژادپرستی تعیین کرده است.

اداره مهاجرت کانادا تأکید کرد که به اجرای عادلانه و بدون تبعیض رویه‌های مهاجرت متعهد است.

انتهای پیام


11282097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است