ورزشی 07:30 - 29 خرداد 1400

جدیت فدراسیون کشتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرنگار مهر، متولیان فدراسیون کشتی در حالی روزهای باقی مانده تا بازی‌های المپیک را پشت سر می‌گذارند که حضور موفق ملی‌پوشان ایران در این آوردگاه بزرگ، بزرگترین دغدغه و نگرانی آنهاست.

بر این اساس اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی مدتهاست با وجود محدودیت‌های کرونایی در حال برگزاری است و تمهیدات لازم در اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی از جمله منع تردد کشتی گیران و مربیان و همچنین تست منظم کرونا از اردونشینان همچنان با جدیت ادامه دارد.

اهمیت این موضوع تا حدی است که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز تاکید فراوانی بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی دارد و توجه به این مسائل را مدام به اردونشینان تیم‌های ملی متذکر می‌شود. در همین راستا می‌توان به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون کشتی اشاره کرد که معتقد است برای اینکه شرایط مطلوب و ایمنی در اردو برقرار باشد باید ارتباط اردونشینان با خارج از اردو قطع باشد.

دبیر چندی پیش در همین خصوص صراحتاً خطاب به اردونشینان تیم‌های ملی کشتی تاکید کرد: «رفقای خود را به اردو دعوت نکنید و از بیرون از اردو نیز غذا نگیرید، چراکه اگر کرونا بگیرید دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آید و همانطور که امیرحسین زارع مسابقات آسیایی را از دست داد، شما نیز مسابقات پیش رو را از دست خواهید داد. کرونا را جدی بگیرید چراکه آژانس‌های هواپیمایی آزمایشگاه‌های ویژه خود را دارند و مسافری را که کرونا داشته باشد را به پرواز راه نمی‌دهند. هرچند واکسن زده‌اید اما این احتمال وجود دارد کرونا بگیرید و اگر خدای نکرده این اتفاق بیافتد ۴ سال زندگی و تلاش خود را از دست می‌دهید.»

به هر حال شاگردان غلامرضا محمدی و محمد بنا مدتهاست با حضور در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی مشغول تمرین هستند و روزهای باقیمانده تا بازی‌های المپیک و رقابتهای جهانی را سپری می‌کنند. روزهایی که حساسیت و اهمیت فراوانی برای متولیان کشتی کشورمان دارد و باید ملی پوشان کشورمان را در نهایت صحت و سلامت و آمادگی راهی میادین پیش رو کنند.

اردوهای آماده سازی کشتی گیران ایران برای حضور در المپیک در حالی برگزار می‌شود که رضا اطری، مرتضی قیاسی، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، محمد حسین محمدیان و امیر حسین زارع به عنوان ملی‌پوشان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم در کشتی آزاد و علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، محمد علی گرایی، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده نیز به عنوان نمایندگان کشتی فرنگی ایران در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برای حضور در المپیک معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو طی روزهای ۱۰ تا ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.


11112230
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است