سیاسی 08:24 - 05 تیر 1401
رئیس مجلس گفت: تحولات دستگاه قضا در دوره جدید گره گشا بوده است و مجلس در راه تصویب قوانین مورد نیاز همراه قوه قضائیه است.

قالیباف: تحولات دستگاه قضا در دوره جدید گره گشا بوده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 5 تیر) مجلس در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یاران ایشان اظهار داشت: منافقان در همان سال درصدد تررو مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر بودند.

وی افزود: شهید بهشتی عمر شریف و با برکت خود را در انقلابی صرف کرد.

رئیس مجلس تصریح کرد: به تمامی مجاهدان دستگاه قضا خدا قوت می گویم. تحولات دستگاه قضا در دوره جدید گره گشا بوده است. از همکاران آقای اژه ای هم تشکر می کنم و اعلام می کنیم مجلس در راه تصویب قوانین مورد نیاز همراه قوه قضائیه است.

قالیباف در ادامه جان باختن مردم افغانستان در حادثه زلزله این کشور را تسلیت گفت و از خداوند برای جان باختگان آن حادثه مغفرت طلب کرد.

در حال تکیمل...


11604953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر محرابیان گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است